Ja, jeg ved, at fortsættelserne med næsten usvigelig sikkerhed er en tarvelig gang bæ, men kunne lige så godt nappe denne pakke, da prisen for 1'eren alene tilsyneladende var den samme.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3461 filmz-Bruce 15 år siden
#3462 HonoDelLoce 15 år siden
Hvilken version af Gladiator er det ?
#3463 filmz-Bruce 15 år siden
#3464 HonoDelLoce 15 år siden
Lovely ! Ville have klikket mig ind på dit link i Heads Up og læst anmeldelsen, hvis ikke det var fordi du linkede til et billede fra King Kong ! :D
Gad vide om det er samme specs der udgives i UK - for der har jeg lagt en pre-order ind..
#3465 filmz-Bruce 15 år siden
Bare gå ind på www.dvdbeaver.com og se de sidste to blu-ray anmeldelser :) Sikkert nøjagtigt samme specs.
#3466 evermind 15 år siden
Starship Troopers Trilogy (BD)
Ja, jeg ved, at fortsættelserne med næsten usvigelig sikkerhed er en tarvelig gang bæ, men kunne lige så godt nappe denne pakke, da prisen for 1'eren alene tilsyneladende var den samme.
#3467 filmz-Bruce 15 år siden
Braveheart - BD
Gladiator - BD
Yes Maximus, I'm entertained!
#3468 fazz 15 år siden
Monsters Inc. - (BD)
Fra CDON:
Californication Season 2 - (BD)
#3469 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3470 fazz 15 år siden