#3453 Den tog over 30 dage at nå frem fra DVDPacific, så bestilte den igen og dagen efter kom den så gennem døren og så havde Play allerede sendt den :(
Jeg har fået set "Judex", og jeg synes den var glimrende. Franjus forkærlighed for Louis Feuillades film skinner klart igennem, omend deres attitude til materialet egentlig er ret forskellig. Den er ikke på højde med "Les yeux sans visage" eller den originale "Judex" for den sags skyld, men der er bestemt mange bemærkelsesværdige scener i. Den er dog nok mest for dem, der allerede har en vis svaghed for genren.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3451 Antlion 15 år siden
Lækker bestilling! Jeg går ud fra, at det MoCs udgave af "Michael", du har købt?
Har du forresten fået set "Judex"? :)
#3452 filmz-Bruce 15 år siden
Cutthroat Island - BD
Fra Play.com
Knowing - BD (et ekstra eksemplar, bugger)
Og to stk. ergonomiske stole fra Ergoforma. Væk smerte ... VÆK!
#3453 HonoDelLoce 15 år siden
#3454 filmz-Utyske 15 år siden
Du må lige gi' en vurdering af billedet på "Cutthroat Island". :)
#3455 filmz-Bruce 15 år siden
#3454 Det ser ikke dårligt ud :) Men skal nok selv få set den efter :)
#3456 Benway 15 år siden
Jeg har fået set "Judex", og jeg synes den var glimrende. Franjus forkærlighed for Louis Feuillades film skinner klart igennem, omend deres attitude til materialet egentlig er ret forskellig. Den er ikke på højde med "Les yeux sans visage" eller den originale "Judex" for den sags skyld, men der er bestemt mange bemærkelsesværdige scener i. Den er dog nok mest for dem, der allerede har en vis svaghed for genren.
#3457 evermind 15 år siden
Hellboy (BD)
#3455 Ryger den så retur eller til salg?
#3458 filmz-Bruce 15 år siden
#3459 fazz 15 år siden
No Country For Old Men (BD)
Species (BD)
#3460 Kruse 15 år siden
Good Bye Lenin