Gravatar

#3491 filmz-Bruce 15 år siden

#3490 Ja jeg har stadig Hank Moody til gode i sæson 2 :( Suk, hvorfor kommer den ikke i BD, når nu den er sendt i HD over there :( Men prisen er ikke så slem igen!

Ja, nu har du allerede sæson 2, så forstår jeg godt du gerne vil igang!!!

Og til alle jer andre, som har fået PS3'ere og højttalere etc ... også tillykke med høsten :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3492 evermind 15 år siden

#3491 Og tak. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3493 fazz 15 år siden

#3491 Tak ;D
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#3494 Thomsen 15 år siden

#3479 - Det er ikke bare trailerne, der lægger vægt på forskellige ting. Den amerikanske version af Reptilicus og den danske er reelt to forskellige film. Den amerikanske har bl.a. erstattet en af de danske skuespillere med en anden, nedtonet Dirch Passer og fjernet "turistfilmen" fra Tivoli til fordel for flere effekter.

Fra Amazon Marketplace:

Koji Suzuki: Ring (nu jeg alligevel er ved at gense serien)

Fra Midnight Media:

Slash Hits Vol. 3 - tredje bind i MM's fine registrant af slashergenren
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3495 Bony 15 år siden

"En nedtonet Dirch Passer".. Det kunne da være, at man skulle bytte sin danske version til den amerikanske så. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#3496 evermind 15 år siden

Fra Play:

Underworld Trilogy (BD)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3497 HonoDelLoce 15 år siden

Købte lidt i fredags, da jeg tilfældigvis skulle have lidt tid til at gå i Frederikshavn mens jeg ventede på kæresten..

Fra Blockbuster

Monsters Inc BD (for dælen, der er lækkert billede på !)
National Treasure 2 BD
I, Robot BD

Samt CSI sæson 1-3 på dvd..

Fra Fona

Black Hawk Down BD
Edward Scissorhand BD
Speed BD
Independence Day BD

- så er der lidt til de næste par dage..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3498 fazz 15 år siden

Uha, hvad var prisen for Saksehånd i fona, hvis man må spørge?
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#3499 HonoDelLoce 15 år siden

Fazz (3498) skrev:
Uha, hvad var prisen for Saksehånd i fona, hvis man må spørge?

99kr :) Det samme med de tre andre i øvrigt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3500 fazz 15 år siden

Uha ;D tror jeg bliver nød til at køre mig en lille tur ;P

Skriv ny kommentar: