Original US one-sheet fra Robert Wises glimrende bokse-film noir "The Set-Up" fra 1949 (findes i Warners "Film Noir Classic Collection Vol. 1", hvor plakaten også bruges som cover).
#3504 - Glæder mig også til at få den genset :) Det er ved at være nogle år siden sidst.
Og til kun 99,-
Ja, det er lovely med bd'er til 99kr! :D Det var s'gu lige ved jeg overvejede også at købe Top Gun ! :D (men så kom jeg i tanke om hvor meget jeg hader den film :D)
- Expert havde Wanted, Letters from Iwo Jima og Flags of our Fathers til samme pris - desværre var alle tre udsolgt .. Buuuh !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg har i lang tid gået og troet at min DVD-afspiller kun kunne afspille Region 2, men fornygeligt fandt jeg ud af at den faktisk er kodefri, så jeg bestilte straks denne DVD. Nu har jeg testet den, og den har ingen problemer med Region 1. NICE!!!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Inland Empire. Jeg har godt nok den amerikanske udgave også, men jeg følte, at jeg gik glip af noget af dialogen, så jeg vil gerne prøve at gense den med undertekster.
+ En stak gamle gysere fra Pacific:
Tragic Ceremony Crypt of the Vampire The She-Beast The Curious Dr. Humpp The Funhouse
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#3501 filmz-Utyske 15 år siden
The Walking Dead: Book One.
#3502 Thomsen 15 år siden
Original US one-sheet fra Robert Wises glimrende bokse-film noir "The Set-Up" fra 1949 (findes i Warners "Film Noir Classic Collection Vol. 1", hvor plakaten også bruges som cover).
http://i524.photobucket.com/albums/cc324/Thomsen19...
#3503 Åkepool 15 år siden
Event horizon (BD).
#3504 HonoDelLoce 15 år siden
Det er altså også en bette lovely sag.. :)
#3505 Åkepool 15 år siden
Og til kun 99,-
#3506 HonoDelLoce 15 år siden
Ja, det er lovely med bd'er til 99kr! :D Det var s'gu lige ved jeg overvejede også at købe Top Gun ! :D (men så kom jeg i tanke om hvor meget jeg hader den film :D)
- Expert havde Wanted, Letters from Iwo Jima og Flags of our Fathers til samme pris - desværre var alle tre udsolgt .. Buuuh !
#3507 Kruse 15 år siden
Sold Out: A Threevening with Kevin Smith
Jeg har i lang tid gået og troet at min DVD-afspiller kun kunne afspille Region 2, men fornygeligt fandt jeg ud af at den faktisk er kodefri, så jeg bestilte straks denne DVD. Nu har jeg testet den, og den har ingen problemer med Region 1. NICE!!!
#3508 Bony 15 år siden
#3509 Thomsen 15 år siden
Inland Empire. Jeg har godt nok den amerikanske udgave også, men jeg følte, at jeg gik glip af noget af dialogen, så jeg vil gerne prøve at gense den med undertekster.
+ En stak gamle gysere fra Pacific:
Tragic Ceremony
Crypt of the Vampire
The She-Beast
The Curious Dr. Humpp
The Funhouse
#3510 filmz-Bruce 15 år siden
Dollhouse - BD