Fra CDON.COM Kill Bill Vol.1 (BD) Kill Bill Vil. 2 (BD) The Aviator (BD)
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Bill Armberg Penguin Classics : The Big Sleep by Raymond Chandler & The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald
På hjemmesiden ser de fede ud, men når man så modtager dem så de endnu mere fede ud. Det er simpelthen noget af det lækreste jeg har set og følt. Nu mangler man bare en fed cigar og en whisky, så kan man drømme sig tilbage til 20'erne og 30'erne.
Og så har man også to bøger med nogle af de bedste åbningssekvenser:
Fra Gatsby: "In my younger and more vulnerable years my father gave me some advice that I’ve been turning over in my mind ever since.
“Whenever you feel like criticizing any one,” he told me, “just remember that all the people in this world haven’t had the advantages that you’ve had.”
He didn’t say any more, but we’ve always been unusually communicative in a reserved way, and I understood that he meant a great deal more than that."
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#3651 Neslom 15 år siden
Nike LunarGlide+ Women's Running Shoe
Så mangler jeg bare at få Iphonen fra 3, så er jeg klar med Nike Running Kit :)
#3652 fazz 15 år siden
Kill Bill Vol.1 (BD)
Kill Bill Vil. 2 (BD)
The Aviator (BD)
#3653 filmz-jonasgr 15 år siden
Bill Armberg Penguin Classics : The Big Sleep by Raymond Chandler & The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald
På hjemmesiden ser de fede ud, men når man så modtager dem så de endnu mere fede ud. Det er simpelthen noget af det lækreste jeg har set og følt. Nu mangler man bare en fed cigar og en whisky, så kan man drømme sig tilbage til 20'erne og 30'erne.
Og så har man også to bøger med nogle af de bedste åbningssekvenser:
Fra Gatsby: "In my younger and more vulnerable years my father gave me some advice that I’ve been turning over in my mind ever since.
“Whenever you feel like criticizing any one,” he told me, “just remember that all the people in this world haven’t had the advantages that you’ve had.”
He didn’t say any more, but we’ve always been unusually communicative in a reserved way, and I understood that he meant a great deal more than that."
'Cause I'm evil"
#3654 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#3655 filmz-Bruce 15 år siden
The Boat That Rocked - BD
12 - DVD (russisk udgave)
#3656 filmz-Utyske 15 år siden
The Inglorious Bastards (dvd)
Xena Warrior Princess: sæson 1-3 (dvd)
Fra CDON:
Star Trek Voyager: sæson 1 (dvd)
Weeds: sæson 1-3 (dvd)
Fra Play:
The Walking Dead Book 4
Så mangler jeg bare Book 2, som jeg måtte nappe fra en sælger på eBay, da den lader til at være udgået alle steder.
#3657 wiseguy 15 år siden
Gladiator (Limited Edition Steel Book) BD
Fra Play:
Apocalypto (BD)
30 Days of Night (BD)
The X-Files Movie (DVD)
Fra Cd-wow:
Final Destination (DVD)
Final Destination 2 (DVD)
#3658 chronaden 15 år siden
#3659 filmz-Utyske 15 år siden
A Fish Called Wanda (dvd)
#3660 sluppermand 15 år siden
Don't Look Now 20 kr.
Ravenous 20 kr.
Fra TP-Musikmarked:
Stop Making Sense! 25 kr.
White Stripes - Get Behind Me Satan 25 kr.