Original US one-sheet fra B-ungdomsfilmen Cool and the Crazy (1957) i VF-NM C9 tilstand (jvf. min avatar).
Fra diabolikdvd.com:
The Uninvited - OOP The British Horror Collection (med fire Pete Walker-film)
Den sidste skulle egentligt have været Anchor Bays engelske Pete Walker Collection, men de har sendt mig den forkerte, og de kan ikke finde den anden, som er udgået og var det sidste eksemplar på lager. Jeg har fået tilbudt enten at sende den tilbage og få det hele refunderet eller at beholde den for $5, hvilket jeg egentligt synes er meget fair.
... og endeligt en stak gyserfilm fra Pacific:
Anguish - slasher fra 1986, der angiveligt foregriber hele Scream-seriens postmodernistiske, selvironiske tilgang til genren
The Burning The Prowler The Return of the Living Dead - CE The Tecas Chainsaw Massacre (2003) The Wild Man of the Navidad
Jeg glæder mig især til den sidste. Det er en helt ny film, der foregår i 1970'erne og skulle ramme tonen fra datidens gyserfilm (som jeg holder meget af) rigtig godt. Den har fået en del god omtale.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Da jeg stoppede Odense Internationale Film Festival fik jeg en bog, 100 All-Time Greatest Movies, sådan en kaffebordsbog med en masse billeder og lidt beskrivelser af 100 film fra Birth of a Nation til Crouching Tiger, Hidden Wire...men den gad jeg ikke have...så byttede den til:
The Prince of Nothing-trilogi af R. Scott Bakker: The Darkness That Comes Before, The Warrior Prophet, The Thousandfold Thought
Mythago Wood af Robert Holdstock
American Gods af Neil Gaiman, som jeg glæder mig sindssyg meget til
Desuden har jeg lige bestilt The Chronicles of Amber
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
#3658 Den er helt fin på en 28", eller du blot sidder tre gange skærmens størrelse væk, eller du ikke har kontaktlinser på. Denne anmeldelse kommer sandheden nærmest.
#3668 Jeg håbede også :( Men der er skrevet en del om det på foraerne på blu-ray.com, highdefdigest.com og avsforum. Det er det samme transfer Universal har brugt både i USA og Europa.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3661 Thomsen 15 år siden
Original US one-sheet fra B-ungdomsfilmen Cool and the Crazy (1957) i VF-NM C9 tilstand (jvf. min avatar).
Fra diabolikdvd.com:
The Uninvited - OOP
The British Horror Collection (med fire Pete Walker-film)
Den sidste skulle egentligt have været Anchor Bays engelske Pete Walker Collection, men de har sendt mig den forkerte, og de kan ikke finde den anden, som er udgået og var det sidste eksemplar på lager. Jeg har fået tilbudt enten at sende den tilbage og få det hele refunderet eller at beholde den for $5, hvilket jeg egentligt synes er meget fair.
... og endeligt en stak gyserfilm fra Pacific:
Anguish - slasher fra 1986, der angiveligt foregriber hele Scream-seriens postmodernistiske, selvironiske tilgang til genren
The Burning
The Prowler
The Return of the Living Dead - CE
The Tecas Chainsaw Massacre (2003)
The Wild Man of the Navidad
Jeg glæder mig især til den sidste. Det er en helt ny film, der foregår i 1970'erne og skulle ramme tonen fra datidens gyserfilm (som jeg holder meget af) rigtig godt. Den har fået en del god omtale.
#3662 Bobby Singer 15 år siden
Fra Amazon:
Supernatural: The Complete Fourth Season - BD
Jeg glæder mig til at se, hvordan den bedste serie på tv lige nu, tager sig ud på BD. :D
Så kan Lost fandeme rende mig*, Supernatural er titusinde gange bedre. :)
*Lost er dog heller ikke dårligt, det har bare sine gode og dårlige perioder og kan tiltider blive en smule trættende i længden.
#3663 Skeloboy 15 år siden
The Prince of Nothing-trilogi af R. Scott Bakker: The Darkness That Comes Before, The Warrior Prophet, The Thousandfold Thought
Mythago Wood af Robert Holdstock
American Gods af Neil Gaiman, som jeg glæder mig sindssyg meget til
Desuden har jeg lige bestilt The Chronicles of Amber
Altid godt med lidt fantasy:)
#3664 fazz 15 år siden
Kill Bill Vol. 2 (BD)
#3665 Bobby Singer 15 år siden
#3666 rockysds 15 år siden
Vicky Cristina Barcalona - BD
#3667 filmz-Bruce 15 år siden
http://dvdtimes.co.uk/content/id/71438/gladiator.h...
#3668 filmz-Utyske 15 år siden
Den udgave som wiseguy har købt, er vist den britiske, så det kan jo være at det er et andet transfer.
#3669 filmz-Bruce 15 år siden
#3670 filmz-Utyske 15 år siden
Cocksuckers!