Gravatar

#3671 evermind 15 år siden

#3661 Return of the Living Dead ... smukt! :D

Jeg modtog da også lige en enkelt skive fra Play i dag:

Apocalypto (BD)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3672 Thomsen 15 år siden

#3671 - Yes, jeg så den godt nok mange gange på vhs i sin tid. Ved egentlig ikke, hvorfor jeg ikke har fået den købt på dvd før nu. Måske fordi jeg har været en kunstsnob, der hellere ville spendere mine spareskillinger på Criterions? :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3673 wiseguy 15 år siden

#3658 Jeg når desværre ikke at få den i afspilleren, før jeg vender hjem fra Tyrkiet om 14 dage!! Hele aftenen er gået med at pakke og planlægge!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#3674 evermind 15 år siden

#3672 Hvis du havde været en ordentlig kunstsnob, en rigtig connaisseur, var Return of the Living Dead jo røget i kurven længe før! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3675 Thomsen 15 år siden

#3674 - Busted! Jeg er en wannabe... :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3676 elwood 15 år siden

Return of the Living dead, hmm er det den hvor titlen gentages en 7-8 gange eller noget omkring i traileren for den?

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3677 evermind 15 år siden

Hehe, kan jeg faktisk ikke huske, men det skulle ikke undre. 80'erne var en smuk tid! :P
Gravatar

#3678 filmz-Utyske 15 år siden

Fra Play:
Mad Max 2 (BD)

Fra en sælger på eBay (ENDELIG!):
The Walking Dead Book 2
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3679 evermind 15 år siden

Fra katten:

En pispøl midt i min seng ... Dårlig tendens! :(

Fra Play:

Dead Snow/Død Snø (BD) - jaaa, nazi-zombier redder dagen! :D
Gravatar

#3680 Thomsen 15 år siden

Fra eBay:

Prom Night R1

Skriv ny kommentar: