Skulle egentlig bare have Watchmen .. Men de her 100kr's kampagner på BD er ved at tage livet af mig - for dælen jeg har fået købt mange på det sidste :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon - genlevering da den første de sendte var smadret
Fra amazon marketplace:
Deep Star Six - trashet sci-fi-horror af Cunningham (OOP)
Fra Axel Music:
The Nightmare on Elm Street Collection (R1) - som frygtet ikke specielt godt indpakket og derfor trykket ind i det ene hjørne. Det er til at leve med, men hvor er jeg dog bare træt af, at det er blevet så svært at finde en R1-forhandler, der gider at pakke bokse ordentligt ind. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Min Rocky boks fra Play blev også trykket. Det er lang tid siden jeg har bestil fra Pacific men de plejede at sende det i en lille papkasse med papir - er de stoppet med det? fik i øvrigt også sendt (dog stadig uset) Jean Cocteau's Orphic Trilogy.
#3727 Jeg tror aldrig, jeg har købt en boks fra Pacific, så det ved jeg ikke, men risikoen for en heftig toldopkrævning, ville nok også afskrække mig.
Sender Play ikke blot i en papirpakke? Jeg har købt to Herzog-bokse derfra for længe siden og de var begge trykket, men jeg kan ikke længere huske, hvordan de var pakket ind. Jeg mener, at Navarre fik to Louis Malle-bokse fra Play i nærmest totalødelagt stand.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#3728 - troede du havde bestilt fra Pacific men det var selvfølgelig Axel:)
Jep de sender i tynd pap - hjørnerne er forholdsvis beskyttet men ikke mod tryk.
Jeg er aldrig blevet taget i tolden med Pacific - de sætter latterlig lave priser på pakken - fra starten af mine handler med dem for flere år siden, har de aktivt hjulpet danskere (og sikkert også andre nationaliteter) i at snyde i tolden. Jeg vil godt indrømme at jeg i anden forbindelse har spurgt om en forhandler(i USA og andre lande udenfor europa) vil sætte lavere pris på pakken.
#3721 Benway 16 år siden
#3722 filmz-Utyske 16 år siden
Og remake "Le Cercle Rouge". :)
#3723 Benway 16 år siden
#3724 HonoDelLoce 16 år siden
Die Hard (BD)
The Aviator (BD)
Watchmen (BD)
Skulle egentlig bare have Watchmen .. Men de her 100kr's kampagner på BD er ved at tage livet af mig - for dælen jeg har fået købt mange på det sidste :D
#3725 Thomsen 16 år siden
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon - genlevering da den første de sendte var smadret
Fra amazon marketplace:
Deep Star Six - trashet sci-fi-horror af Cunningham (OOP)
Fra Axel Music:
The Nightmare on Elm Street Collection (R1) - som frygtet ikke specielt godt indpakket og derfor trykket ind i det ene hjørne. Det er til at leve med, men hvor er jeg dog bare træt af, at det er blevet så svært at finde en R1-forhandler, der gider at pakke bokse ordentligt ind. :-/
#3726 Benway 16 år siden
Det samme skete med Orphic-boksen, der også var trykket en anelse i hjørnet. Det er til at leve med, men det er stadig en smule irriterende.
#3727 jessup 16 år siden
#3728 Benway 16 år siden
Sender Play ikke blot i en papirpakke? Jeg har købt to Herzog-bokse derfra for længe siden og de var begge trykket, men jeg kan ikke længere huske, hvordan de var pakket ind. Jeg mener, at Navarre fik to Louis Malle-bokse fra Play i nærmest totalødelagt stand.
#3729 jessup 16 år siden
Jep de sender i tynd pap - hjørnerne er forholdsvis beskyttet men ikke mod tryk.
Jeg er aldrig blevet taget i tolden med Pacific - de sætter latterlig lave priser på pakken - fra starten af mine handler med dem for flere år siden, har de aktivt hjulpet danskere (og sikkert også andre nationaliteter) i at snyde i tolden. Jeg vil godt indrømme at jeg i anden forbindelse har spurgt om en forhandler(i USA og andre lande udenfor europa) vil sætte lavere pris på pakken.
#3730 Benway 16 år siden