#3730 - det skal siges at det er måneder siden jeg selv har handlet, men en bekendt fortalte mig for nyligt at de havde sat en pris på 3 $ på pakken og ikke en medlfølgende faktura - det sidste kan jeg dog ikke selv huske noget om.
Pacific er desværre blevet lige så slemme med indpakningen. Af samme grund er det længe siden, jeg har bestilt et bokssæt fra dem. Normalt pakker de blot de enkelte dvd'er sammen med plastic omkring og smider så bunken i en større papkasse uden yderligere beskyttelse, så dvd'erne ligger og ryger frem og tilbage i kassen. Jeg oplever stort set hver gang, at der er dvd'er, der er gået løs.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Mew - No more stories Band of horses - Cease to begin Tori Amos - Abnormally attracted to sin
Bøger
The Living Dead - (edited by) Joseph Adams Jodi Picoult - My sister's keeper Dennis Lehane - Shutter Island Cormac McCartney - Child of God Richard Mathesom - Button, Button Billie Letts - Made in the USA Alice Sebold - The Lovely Bones
samt to hæfter af "Calvin & Hobbs" og to hæfter af "Mutts" :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#3731 jessup 16 år siden
#3732 Thomsen 16 år siden
#3733 filmz-Utyske 16 år siden
Twelve Monkeys (BD)
#3734 wimmie 16 år siden
Musik
Mew - No more stories
Band of horses - Cease to begin
Tori Amos - Abnormally attracted to sin
Bøger
The Living Dead - (edited by) Joseph Adams
Jodi Picoult - My sister's keeper
Dennis Lehane - Shutter Island
Cormac McCartney - Child of God
Richard Mathesom - Button, Button
Billie Letts - Made in the USA
Alice Sebold - The Lovely Bones
samt to hæfter af "Calvin & Hobbs" og to hæfter af "Mutts" :)
#3735 Steffan Rasmussen 16 år siden
#3736 wimmie 16 år siden
#3737 wimmie 16 år siden
+ En Sony blu-ray afspiller til lige knap 1000 kr.
Dét er hvad jeg kalder besparelser :)
#3738 dyg 16 år siden
#3739 Åkepool 16 år siden
#3740 dyg 16 år siden