"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Fra AWE? Dem fra AE og M2K er de eneste udgivelser, jeg har. De skulle efter sigende også være de bedste - med undtagelse af den russiske Lizard-udgivelse - men jeg tror nu også, at AWE-udgivelsen er en kopi af AE og M2K, som begge er kopier af RusCiCo?
Kan du ikke lægge en kommentar, og sammenligne med AE og M2K, når du har set filmen?
#3835 Skulle man smide den på i aften og så gnide salt i såret efterfølgende? ;) Ej, jeg må så ligeledes erkende, at jeg er MEGET misundelig på Sunrise, men den er i hvert fald blevet afsendt her i løbet af ugen, så den dukker forhåbentlig op snart.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#3836 - Jeps, det er AWE-udgivelsen. Jeg tror imidlertid ikke, at jeg er den rette til at give dig en sådan kommentar, da min viden på området er stærkt begrænset - om end jeg naturligvis gerne ville. :)
#3831 fazz 16 år siden
100 Svenske ;D
#3832 RFriis 16 år siden
Spejlet
#3833 Steffan Rasmussen 16 år siden
Så blev det lidt uinterresant, da det umidelbart kun var Lad den rette komme ind til en god pris jeg var ude efter.
#3834 rockysds 16 år siden
Easy Rider (BD)
The Dam Busters (BD)
London in the Raw (BD)
#3835 filmz-Bruce 16 år siden
#3836 Antlion 16 år siden
Fra AWE? Dem fra AE og M2K er de eneste udgivelser, jeg har. De skulle efter sigende også være de bedste - med undtagelse af den russiske Lizard-udgivelse - men jeg tror nu også, at AWE-udgivelsen er en kopi af AE og M2K, som begge er kopier af RusCiCo?
Kan du ikke lægge en kommentar, og sammenligne med AE og M2K, når du har set filmen?
#3837 rockysds 16 år siden
Skulle man smide den på i aften og så gnide salt i såret efterfølgende? ;)
Ej, jeg må så ligeledes erkende, at jeg er MEGET misundelig på Sunrise, men den er i hvert fald blevet afsendt her i løbet af ugen, så den dukker forhåbentlig op snart.
#3838 RFriis 16 år siden
#3839 Antlion 16 år siden
Jeg forvekslede dig med RasmusFL, som jo havde set filmen før, og derfor vil kunne lave en perspektivering til én af de andre udgivelser.
Men glæd dig! :)
#3840 filmz-Bruce 16 år siden
Jeg tror dog ikke min datter kan klare Sunrise nu, så jeg tror jeg vil introducere den lille for New World i aften :)