Under min netop overståede tur til Hamborg, røg der et par film i kurven i elektroniksupermarkedet Saturn:
Near Dark Zombie King and the Legion of Doom (mexikanske brydere vs. zombier - dét er da et must buy! :P)
- jeg havde også købt en fræk metalbox med fire zombiefilm, som dog røg tilbage, da jeg fandt ud af, at kun to af dem havde engelsk lydspor, selv om omslaget angav, at der var på hele molevitten. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
The Living Coffin The Curse of the Crying Woman The Black Pit of Dr. M
Pakken ankom i øvrigt i en ny (?) spændende indpakning: Lidt større æske end normalt uden den sædvanlige papirforing. Til gengæld var alle filmene shrinkwrapped sammen ovenpå et stykke pap!?! Bestilt i weekenden, ankommet tirsdag. Det kan ikke være bedre.
Fra Paura Productions:
Lucio Fulci Remembered - Volume 1 - Mike Baronas fire (!) timer lange erindringsdokumentar om den italienske instruktør, klippet sammen af næsten 90 interviews med venner og kolleger.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
1 stk. Samsung LCD wallbracket(!). I min overvejelse om skærmen skulle på væg eller fod, kom jeg til at trykke "put i kurven" og så gennemførte jeg købet. Så i dag ryger den på væg. Hehe.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#761 filmz-Narniabæver 16 år siden
#762 Takfornu 16 år siden
#763 evermind 16 år siden
Near Dark
Zombie King and the Legion of Doom (mexikanske brydere vs. zombier - dét er da et must buy! :P)
- jeg havde også købt en fræk metalbox med fire zombiefilm, som dog røg tilbage, da jeg fandt ud af, at kun to af dem havde engelsk lydspor, selv om omslaget angav, at der var på hele molevitten. :(
#764 filmz-Bruce 16 år siden
The Visitor - BD
Body Heat - BD
#765 filmz-Le Samouraï 16 år siden
2x italiensk gys + 3x mexicanske ditto
Macabre
The Playgirls and the Vampire
The Living Coffin
The Curse of the Crying Woman
The Black Pit of Dr. M
Pakken ankom i øvrigt i en ny (?) spændende indpakning: Lidt større æske end normalt uden den sædvanlige papirforing. Til gengæld var alle filmene shrinkwrapped sammen ovenpå et stykke pap!?! Bestilt i weekenden, ankommet tirsdag. Det kan ikke være bedre.
Fra Paura Productions:
Lucio Fulci Remembered - Volume 1 - Mike Baronas fire (!) timer lange erindringsdokumentar om den italienske instruktør, klippet sammen af næsten 90 interviews med venner og kolleger.
#766 Benway 16 år siden
#767 filmz-Bruce 16 år siden
#768 Bony 16 år siden
#769 Kruse 16 år siden
Bad Taste
True Romance
Halloween (Carpenter)
Fra Blockbuster:
The Great Escape
Airplane
Smokin' Aces
#770 McPeter 16 år siden