#3948 Ja det blev "en lille" :) Den fylder godt nok ikke meget i længden :) Blandet kørsel i morgentrafik har den kørt over 20 på literen indtil nu og det kostede under 250 at fylde den op så jeg er godt tilfreds :)
Men hvad den koster at fylde op er vel egentlig næsten ligegyldigt i den sammenhæng ? :)
Personligt vil jeg hellere have en bil der koster 2000kr at fylde op end en der koster 250 :) Hvis den kører 20 på literen er det jo alligevel et godt stykke tid der går inden den skal fyldes op igen så :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#3954 Det er psykologisk :) Det var nærmest en pine at skulle ind og tanke op og give 500,- for en tank. Nu kan man fylde op for halvdelen og stadig køre mellem 6-700 km. Det er rart :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#3951 filmz-Utyske 16 år siden
Nej, det har jeg set lidt om, men den ser jo ganske fiks ud. Tillykke med den. :)
#3952 evermind 16 år siden
#3953 filmz-Bruce 16 år siden
#3954 HonoDelLoce 16 år siden
Men hvad den koster at fylde op er vel egentlig næsten ligegyldigt i den sammenhæng ? :)
Personligt vil jeg hellere have en bil der koster 2000kr at fylde op end en der koster 250 :) Hvis den kører 20 på literen er det jo alligevel et godt stykke tid der går inden den skal fyldes op igen så :)
#3955 filmz-Bruce 16 år siden
#3956 HonoDelLoce 16 år siden
Jo jo, er godt med på det psykologisk.. Men det er stadig psykologisk ævl ! :D
Tænk nu hvis du ku fylde iQ'en op for 500 - så ku du køre 12-1400 km inden du skulle tænke på det igen ! :)
Men er skam helt med på hvad du mener :)
#3957 filmz-Bruce 16 år siden
#3958 HonoDelLoce 16 år siden
#3959 pulse83 16 år siden
Lust, Caution (BD)
Sympathy for Lady Vengeance (BD)
#3960 Thomsen 16 år siden
Sette scialli di seta gialla (alias "Crimes of the Black Cat") - sjælden giallo (italiensk mordmysterie) der er optaget i København! OOP.