The Serpent and the Rainbow så jeg det meste af i New Orleans til Halloween hvor de konstant kørte gyserfilm (og Rocky Horror Picture Show) - meget stemningsfuldt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så vidt jeg husker er The Serpent and the Rainbow en ret effektiv lille gyser - ikke vild klam eller blodig men mere ret frygtelig da det jo er en "realistisk" zombiefilm (altså...ikke at de andre ikke er ;p ) - Og så er det jo Wes Craven i sine tidligere år ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Så må jeg hellere få købt den. Det lød også til, at i ville anbefale Ravenous, så den skal da også lige købes hjem (også selvom det ikke er en zombie-film).
Og ja, lad os finde ud af noget med en zombie-aften, det er jeg helt klar på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Haha! Jeg vidste ikke, at den eksisterede ... den skal jeg da klart stifte bekendskab med. Jeg elsker "når-dyr-går-amok-film" - selv de ringeste af slagsen ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Play: Dead And Buried Ravenous Return Of The Living Dead - Part 2 The Plague Of The Zombies The Serpent And The Rainbow Zombie Virus On Mulberry Street Palindromes
PlayTrade: Let Sleeping Corpses Lie
DVD Pacific: Stacy
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4291 wimmie 16 år siden
Cool. Den ser fed ud - blodig :D
The Serpent and the Rainbow så jeg det meste af i New Orleans til Halloween hvor de konstant kørte gyserfilm (og Rocky Horror Picture Show) - meget stemningsfuldt.
#4292 elwood 16 år siden
Æv troede lige det var den her "klassiker" 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4293 dyg 16 år siden
Jeg må lige have bestilt et læs zombie-film, når jeg kommer hjem, det har jeg helt sikkert fortjent!
#4292 - Jeg tænkte det samme efter jeres varme anbefalinger af den :)
#4294 wimmie 16 år siden
Vi må snart gøre alvor af den zombiefilm-aften :)
Så vidt jeg husker er The Serpent and the Rainbow en ret effektiv lille gyser - ikke vild klam eller blodig men mere ret frygtelig da det jo er en "realistisk" zombiefilm (altså...ikke at de andre ikke er ;p )
- Og så er det jo Wes Craven i sine tidligere år ;)
#4295 dyg 16 år siden
Og ja, lad os finde ud af noget med en zombie-aften, det er jeg helt klar på.
#4296 wimmie 16 år siden
#4297 filmz-Utyske 16 år siden
Heat (BD)
Logan's Run (BD)
#4298 wimmie 16 år siden
Freaks
Wait Until Dark
- Det er sgu på tide at min gysersamling bliver lidt større - Hr. Husbond har fået smidt alt for mange actionfilm ind imellem :)
#4299 Yoda 16 år siden
Haha! Jeg vidste ikke, at den eksisterede ... den skal jeg da klart stifte bekendskab med. Jeg elsker "når-dyr-går-amok-film" - selv de ringeste af slagsen ;-)
#4300 dyg 16 år siden
Dead And Buried
Ravenous
Return Of The Living Dead - Part 2
The Plague Of The Zombies
The Serpent And The Rainbow
Zombie Virus On Mulberry Street
Palindromes
PlayTrade:
Let Sleeping Corpses Lie
DVD Pacific:
Stacy