Min fødselsdag for familien i fredags og en efterfølgende zombiefest for vennerne lørdag resulterede over weekenden i følgende filmrelaterede gaver:
En stor, lækker Lego Batmobil (fra kæresten, der indtil sæsonens udløb i dag har været Legoansat! :D) - samt tre Lego batfigurer (Mr. Freeze, Two-face og Robin ... nu mangler jeg kun CatWoman) ... bliver sgu nødt til at lave en bathylde på min dvdreol, hehe.
The Lord of the Rings: Return of the King-frimærker (m. Isle of Man førstedagsstempel)
Og skiverne:
27 Bryllupper (som tydeligvis og gudskelov var ment som en joke til bytning!)
Battlestar Galactica Sæson 1+2 (fra vores egen Kadann, jeg takker!)
Cloverfield (2-disc tinbox)
Iron-Man (2-disc i et plasthoved, der kan åbnes)
Morten og Peter - det komplette gak gak
Normalerweize Sæson 1+2 (fra vores egen Vallo, jeg takker!)
Oceans 13 (jeg har faktisk ikke set de andre to og er egentlig ikke til kupfilm ... kan nogen fortælle mig, om den er god?)
Psycho Collection I-III (også fra Vallo, jeg takker igen!)
Transformers (2-disc i en æske, der kan laves om til Optimus Prime, men jeg har den allerede, så der er dømt bytter)
... og ikke mindst en fantastisk festfilmoptagelse fuld af lækkert sminkede udøde og buddinghjerner. :D
#851 Hører indlægget ikke til i What We Saw-tråden? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
@Evermind - Tillykke med dagen gamle dreng. Nogle gange kunne jeg godt bruge de rabatter fra min tid som legolænder, eftersom Lego bliver ved med at have spændende produkter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Og nej, fyldte såmænd bare 32 (eller som jeg kalder det: "25 for 7. gang" ;)), men besluttede, at der skulle gøres lidt ud af sagen alligevel. Og det har gæsterne så åbenbart også syntes. :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
men besluttede, at der skulle gøres lidt ud af sagen alligevel. Og det har gæsterne så åbenbart også syntes. :D
Yeah, det er sørme en lækker høst sammenlignet med min fra min 21-års fødselsdag; jeg ønskede mig en lang række nøje udvalgte klassikere, som jeg var sikker på familien kunne finde i TP-Musik og Stereo Studio, og endte med, som den eneste film, at få "The Transporter" med Jason 'jeg-spiller-kun-én-rolle' Statham. Jeg blev lidt skuffet :)
#851 filmz-Narniabæver 16 år siden
Drew Barrymore lægger stemme til en forkælet Chihuahua i Beverly Hills, der farer vild i Mexico.
Den kunne have været sjovere med Chihuahua sangen.
9/10
Den Lille Havfrue 3
Så kom den endelig, og den er en anelse bedre end 2'eren.
Historien er om Ariel og hendes søstre, der lever i et rige hvor sang og dans er forbudt.
8/10
Mirrors
Spejlene bliver levende i denne stemningsfulde gyser.
7/10
Firehouse Dog
En hund der er en filmstjerne, må bytter rolle som medhjælper af redningsfolk i denne spændene hundefilm.
9/10
The Matrix Reloaded
Er denne spændene trilogi færdig?
Efter hvad jeg så er der en 4'er på vej.
10/10
#852 evermind 16 år siden
En stor, lækker Lego Batmobil (fra kæresten, der indtil sæsonens udløb i dag har været Legoansat! :D)
- samt tre Lego batfigurer (Mr. Freeze, Two-face og Robin ... nu mangler jeg kun CatWoman)
... bliver sgu nødt til at lave en bathylde på min dvdreol, hehe.
The Lord of the Rings: Return of the King-frimærker (m. Isle of Man førstedagsstempel)
Og skiverne:
27 Bryllupper (som tydeligvis og gudskelov var ment som en joke til bytning!)
Battlestar Galactica Sæson 1+2 (fra vores egen Kadann, jeg takker!)
Cloverfield (2-disc tinbox)
Iron-Man (2-disc i et plasthoved, der kan åbnes)
Morten og Peter - det komplette gak gak
Normalerweize Sæson 1+2 (fra vores egen Vallo, jeg takker!)
Oceans 13 (jeg har faktisk ikke set de andre to og er egentlig ikke til kupfilm ... kan nogen fortælle mig, om den er god?)
Psycho Collection I-III (også fra Vallo, jeg takker igen!)
Transformers (2-disc i en æske, der kan laves om til Optimus Prime, men jeg har den allerede, så der er dømt bytter)
... og ikke mindst en fantastisk festfilmoptagelse fuld af lækkert sminkede udøde og buddinghjerner. :D
Hører indlægget ikke til i What We Saw-tråden? :)
#853 christianhg 16 år siden
Den er forfærdelig.
#854 NightHawk 16 år siden
Et stort tillykke herfra. :)
En stak ret fede gaver du har fået. "Morten & Peter" og "Normalerweise", (de to tøser er geniale), skal jeg også ha' fat på i løbet af næste uge. :)
Det er kun den første af "Ocean's" filmene der er god, hvis du spørger mig.
#855 McPeter 16 år siden
#856 dyg 16 år siden
#857 evermind 16 år siden
Og nej, fyldte såmænd bare 32 (eller som jeg kalder det: "25 for 7. gang" ;)), men besluttede, at der skulle gøres lidt ud af sagen alligevel. Og det har gæsterne så åbenbart også syntes. :D
#858 christianhg 16 år siden
Yeah, det er sørme en lækker høst sammenlignet med min fra min 21-års fødselsdag; jeg ønskede mig en lang række nøje udvalgte klassikere, som jeg var sikker på familien kunne finde i TP-Musik og Stereo Studio, og endte med, som den eneste film, at få "The Transporter" med Jason 'jeg-spiller-kun-én-rolle' Statham. Jeg blev lidt skuffet :)
#859 filmz-Bruce 16 år siden
#860 christianhg 16 år siden
Edit: Tillykke med den. Hvis jeg ikke var Mac-Menneske ville jeg også ege en Vaio :)