Hurtigt spørgsmål ang. DVDPacific - forstår ikke helt distinktionen mellem Member og Retail pris, får man member pris bare man opretter en bruger (som vel er gratis), eller koster det noget?
Det skal du ikke tænke over. Det koster intet at oprette en bruger, jeg tror bare det er for at vise hvad den normale udsalgspris på filmen er, så man kan se hvor billige Pacific er. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Blindness Pineapple Express (som jeg har prøvet at se med kæresten to gange nu, han faldt i søvn begge gange - og jeg forstår lidt hvorfor) Rachel Getting Married W. (der åbenbart hedder 'George W. Bush' på dansk)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#4331 Åkepool 16 år siden
#4332 davenport 16 år siden
#4333 wimmie 16 år siden
#4334 evermind 16 år siden
Bram Stoker's Dracula (BD)
Hellboy II: The Golden Army (BD)
#4335 filmz-Utyske 16 år siden
Easy Rider (BD)
Nirvana - Bleach (20th Anniversary CD)
#4336 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#4337 filmz-Bruce 16 år siden
#4338 Fable 16 år siden
#4339 filmz-Utyske 16 år siden
Det skal du ikke tænke over. Det koster intet at oprette en bruger, jeg tror bare det er for at vise hvad den normale udsalgspris på filmen er, så man kan se hvor billige Pacific er. :)
#4340 lagoni 16 år siden
Blindness
Pineapple Express (som jeg har prøvet at se med kæresten to gange nu, han faldt i søvn begge gange - og jeg forstår lidt hvorfor)
Rachel Getting Married
W. (der åbenbart hedder 'George W. Bush' på dansk)