Et styk faktura for den plakat, jeg har fået restaureret og "linen backed" i London. Det blev godt nok dyrt: Lidt over 3000kr inkl. kurérpost til DK - og så venter der en regning på yderligere ca. 1000kr for at få den indrammet, når den kommer.
Næste projekt er min store (140x200cm), italienske plakat fra Mario Bavas THE WHIP AND THE BODY. Grundprisen alene er ca. dobbelt så dyr hos konservatoren i London pga. den enorme størrelse, så jeg er ved at undersøge billigere alternativer. Det bor bl.a. en konservator i Vedbæk, som arbejder med papirmateriale (plakater, bøger, dokumenter m.m.) for muséerne. Alene det, at jeg kunne tage Kystbanen og selv hente og bringe plakaten, ville bringe prisen 1000 kr ned.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#860 Ja, det er min første bærbare og det er mest de elendige tastaturer, som har afholdt mig fra at eje en. Sejler rundt i dem. Men Vaio'en har et, som er fint, med adskillelse mellem tasterne, så også oldinge kan finde ud af det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#864: Av, det var ikke billigt. Men så er den sgu garanteret også blevet sindssygt flot! Gider du evt. poste et billede, når du har fået den indrammet? :)
Personligt ville jeg næppe turde tage en dyr, fin, nyrestaureret plakat hjem med toget, men jeg er sgu nok lidt paranoid, hvad den slags angår. En enkelt vraltende fuldebøtte, dommedagsdeprimeret gothtøs eller blind pensionist og så er det stykke kunst maltrakteret. :/ Men når der er penge at spare...
#861 filmz-Bruce 16 år siden
#862 christianhg 16 år siden
#863 filmz-Bruce 16 år siden
http://www.pcworld.dk/art/10264?a=category&i=2...
#864 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Næste projekt er min store (140x200cm), italienske plakat fra Mario Bavas THE WHIP AND THE BODY. Grundprisen alene er ca. dobbelt så dyr hos konservatoren i London pga. den enorme størrelse, så jeg er ved at undersøge billigere alternativer. Det bor bl.a. en konservator i Vedbæk, som arbejder med papirmateriale (plakater, bøger, dokumenter m.m.) for muséerne. Alene det, at jeg kunne tage Kystbanen og selv hente og bringe plakaten, ville bringe prisen 1000 kr ned.
#865 Bony 16 år siden
Boot Failure!..
:D
#866 filmz-Bruce 16 år siden
#867 filmz-Bruce 16 år siden
Paris - BD
#868 Highland Park 16 år siden
Gider du evt. poste et billede, når du har fået den indrammet? :)
Personligt ville jeg næppe turde tage en dyr, fin, nyrestaureret plakat hjem med toget, men jeg er sgu nok lidt paranoid, hvad den slags angår.
En enkelt vraltende fuldebøtte, dommedagsdeprimeret gothtøs eller blind pensionist og så er det stykke kunst maltrakteret. :/
Men når der er penge at spare...
#869 DarkLight 16 år siden
Det lyder da frækt. Hvilket tog er det?
#870 Bony 16 år siden