Jeg glæder mig også til at få den set. Har kun set én "Herzog/Kinski" film, i form af "Cobra Verde", men fik i den grad mod på mere efter at have set den.
#471: "Aguirre" er også en af mine absolutte favoritfilm. Har de fleste af Herzogs værker, og er i det hele taget en kæmpefan af den såkaldte galningeinstruktør.
Besøg min webshop EasyDVD på: http://www.easydvd.dk/
Fik iøvrig set "Aguirre". Må indrømme den ikke ryger ind i top 10, men bestemt en af de bedre film jeg har set. Er nu ikke den store fan af komedier, men jeg trak på smilebåndet, enda flere gange, i løbet af filmens spilletid.
#471 fubar 16 år siden
Aguirre - den gale erobrer
Chocolat
The Lost City
Do The Right Thing
Zappa
Terminalen
Pans Labyrint
I skrivende stund, er jeg blevet i tvivl om jeg har "Do The Right Thing" i samlingen allerede. Hmmm.
#472 Benway 16 år siden
#473 fubar 16 år siden
Jeg glæder mig også til at få den set.
Har kun set én "Herzog/Kinski" film, i form af "Cobra Verde", men fik i den grad mod på mere efter at have set den.
#474 filmz-Toxic Avenger 16 år siden
#475 Benway 16 år siden
#474 Det kan jeg også skrive under på. :)
#476 rockysds 16 år siden
"Birds of Prey" - The Complete Series
Gotham kan man vel aldrig blive træt af. ;)
#477 filmz-Kadann 16 år siden
Den der skumle tv-serie med Dina Meyer?
#478 rockysds 16 år siden
Præcis. Jeg er lidt spændt på, om den er noget værd.
#479 fubar 16 år siden
hmm.. :)
Fik iøvrig set "Aguirre". Må indrømme den ikke ryger ind i top 10, men bestemt en af de bedre film jeg har set.
Er nu ikke den store fan af komedier, men jeg trak på smilebåndet, enda flere gange, i løbet af filmens spilletid.
#480 DarkLight 16 år siden
Diana Krall - Best of. (Kunne ikke huske hvad der var mest jazz'et, da det var det jeg gik efter)