Gravatar

#481 Takfornu 16 år siden

# 480 Den med eller uden dvd ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#482 elwood 16 år siden

#480 Sådan hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#483 Takfornu 16 år siden

# 482 Godt vi kan smitte andre med hendes "dårlige" arrangementer og vocal og vores smag :o)
Gravatar

#484 DarkLight 16 år siden

#481, den med DVD. Er der en forskel? Udover DVD'en :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#485 Takfornu 16 år siden

Nope - ikke andet end prisen på euro udgaven, men min Canadiske har et ekstra nummer :)
Gravatar

#486 DarkLight 16 år siden

Dette var til 100 kr i Fona. Ved ikke om det var billigt. Ret impuls :)¨

EDIT: Hvilke en var det I sagde var det mest jazz'ede af dem?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#487 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Fra eBay:

Orig. dansk biografplakat fra PIGEN OG PARAPLYERNE (Jacques demys "Les parapluies des Cherbourg", 1964).

Købt som gave til en ven.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#488 Takfornu 16 år siden

# 486 Hvis det var uden dvd så er det det dyrt, for bl.a. TP har haft den til 50 kr. :-/

Helt klart de tidlige albums (som fx Only Trust Your Heart og Stepping Out) , men tænker du på standards med/uden orkester, skal du lytte til Love Scenes, Look of Love, When I Look In Your Eyes og den her på filmz meget populære Live in Paris.

Mine egne favoritter All For You og Girl In The Other Room, som indeholder både standards og egne kompositioner, som gør dem meget personlige albums hvilket jeg godt kan lide.

Hun har selv udtalt at From This Moment On er glæde over sin graviditet og nyfødte tvillinger er da også god men imo en kende kedelig, da den blot er en stak standards.

Flere steder kan du lytte til hele numre fra de tidlige CD'er og ikke kun 30 sek, så lad mig lige finde et par link til dig.
Gravatar

#489 wiseguy 16 år siden

Fra dvd.co.uk fra deres 2 for £15-tilbud:

Death Sentence (Blu-ray)
Battlestar Galactica Razor (DVD)

og så skulle jeg lige i Kvickly og ha' et rugbrød og nogle pastaskruer, men faldt desuden over en sektion med DVD'er til 25 kr. stykket. Det blev til:

Dirty Harry
Dirty Harry Går Amok (Magnum Force)
Sudden Impact
Dirty Harry i Dødsspillet (The Dead Pool) (alle 4 fra Clint Eastwood Collection-serien)

og (host) Ultraviolet (host)

Konens kommentar, da hun så stakken fra Kvickly: "Hvorfor bliver du ved med at købe alt det gamle lort, du har snart ikke plads til mere!!!"

Kvinder?????
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#490 Norrah 16 år siden

#489 lyt ikke til hende. Der er massere af plads. Og skulle det gå galt, så ved jeg at hun har nogle bizare ting som kan smides væk. Altså Blomster? Bøger? Tøj?

Skriv ny kommentar: