#613 Jeg har kun set de første 15 minutter igennem. Har desværre ikke haft tid til at se så meget film, men det kommer ... om et par uger. Så er der noget at indhente, for at nå det forsømte :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Ok så...fandt lige i et nyt tema...så har i dag bestilt:
Fra Play: Little Caesar(1931) Scarface(1932)
The James Cagney Signature Collection fra Amazon med(ca. 15£ inkl. forsendelse) The Public Enemy(1931) Angels With Dirty Faces(1938) The Roaring Twenties(1939) White Heat(1949)
Ok, White Heat er udenfor temaet, da den er fra 1949, men ellers er temaet 30'er gangster...:)
Fra hmv: Alfred Hitchcock Boks med The Birds, Shadow of a Doubt, Family Plot, Topaz, Frenzy, Torn Curtain, The Man Who Knew Too Much, The Trouble With Harry, Marnie, Rope, Rear Window, Vertigo, Saboteur og Psycho.
Fra Kvickly Extra: Stolen Nation The Invisible Circus
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#611 filmz-Bruce 16 år siden
#612 Guts 16 år siden
Det kan jeg kun give dig ret i. Hendes replik: "what? what? WHAT!!??" er ikke til at stå for.
#613 JannikAnd 16 år siden
Hvad synes du om den?
#614 filmz-Bruce 16 år siden
#615 Skeloboy 16 år siden
Fra Play:
Little Caesar(1931)
Scarface(1932)
The James Cagney Signature Collection fra Amazon med(ca. 15£ inkl. forsendelse)
The Public Enemy(1931)
Angels With Dirty Faces(1938)
The Roaring Twenties(1939)
White Heat(1949)
Ok, White Heat er udenfor temaet, da den er fra 1949, men ellers er temaet 30'er gangster...:)
#616 filmz-Bruce 16 år siden
#617 rockysds 16 år siden
#618 Steffan Rasmussen 16 år siden
Alfred Hitchcock Boks med The Birds, Shadow of a Doubt, Family Plot, Topaz, Frenzy, Torn Curtain, The Man Who Knew Too Much, The Trouble With Harry, Marnie, Rope, Rear Window, Vertigo, Saboteur og Psycho.
Fra Kvickly Extra:
Stolen Nation
The Invisible Circus
#619 filmz-Kadann 16 år siden
Iron Man (BD)
The Untouchables (BD)
Så må jeg vist hellere få checket om "Iron Man" kan afspilles her senere.
#620 chronaden 16 år siden
2 Fribilletter til Hellboy II
1 x Action Figure :D
1 x T-shirt
1 x Cap