Var selv ved at smide den i kurven forleden. Så lige et par linier ville være nice...
Så har jeg fået set hele første sæson af Mad Men, og den kan absolut anbefales, hvis man er til karakter-drevet TV-drama. Det er ikke fordi at serien er voldsomt dramatisk eller plot-fokuseret. Den handler mest af alt om mennesker, familieliv og karriere. Jeg fandt stort set hele ensemblet vanvittigt interessant, og med fin dybde til næsten alle karaktererne. Det tog lige 2-3 afsnit for mig, før at jeg fuldstændigt levede mig ind i serien, men den har et kæmpe potentiale og selve BD-udgivelsen er ganske fin.
Jeg var lige forbi Laserdisken for at erstatte min XE1 med en dvd-afspiller og det blev til en Pioneer DV-410V. Man kan ikke ligefrem sige at den i vægt og udformning imponerer på samme måde, men efter at have set den på deres 42" tv derinde, blev jeg overbevist om at opskaleringen er ganske fin til mit behov.
Og så var jeg lige forbi TP og nappe Seinfeld sæson 9.
#751 pulse83 16 år siden
#752 filmz-Bruce 16 år siden
#753 rockysds 16 år siden
American Gangster - BD
Eastern Promises - BD
The Proposition - BD
#754 pulse83 16 år siden
Så har jeg fået set hele første sæson af Mad Men, og den kan absolut anbefales, hvis man er til karakter-drevet TV-drama. Det er ikke fordi at serien er voldsomt dramatisk eller plot-fokuseret. Den handler mest af alt om mennesker, familieliv og karriere. Jeg fandt stort set hele ensemblet vanvittigt interessant, og med fin dybde til næsten alle karaktererne. Det tog lige 2-3 afsnit for mig, før at jeg fuldstændigt levede mig ind i serien, men den har et kæmpe potentiale og selve BD-udgivelsen er ganske fin.
#755 filmz-Bruce 16 år siden
David Mamets Red Belt - BD
#756 Kruse 16 år siden
Spaced - The Definitive Collection
Scrubs - Season 6
#757 Bony 16 år siden
#758 filmz-Bruce 16 år siden
Pioneer 509H
#759 Åkepool 16 år siden
Depeche mode billetter til koncerten 30. juni :)
#760 filmz-Kadann 16 år siden
Og så var jeg lige forbi TP og nappe Seinfeld sæson 9.