Stephen Thrower: Beyond Terror - The Films of Lucio Fulci
Ja, I know, det var dem, jeg havde så meget ballade med i sidste måned, hvor min pakke blev væk, og jeg endte med at få pengene retur. Men jeg valgte alligevel at forsøge igen, for Throwers bog er forlængst udgået og ved at være rigtig, rigtig dyr antikvarisk. Bloodbuster havde en ny stående til originalprisen.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#804 Ja, det er en fremragende film. Skuespil i særklasse af Celia Johnson, smukke billeder og hamrende hjertenskærende og poetisk, som du skriver. Blandt Leans bedste film.
Så må den næste på listen være "To Kill a Mockingbird" - der også er deroppe, hvor englene synger. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#811 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Stephen Thrower: Beyond Terror - The Films of Lucio Fulci
Ja, I know, det var dem, jeg havde så meget ballade med i sidste måned, hvor min pakke blev væk, og jeg endte med at få pengene retur. Men jeg valgte alligevel at forsøge igen, for Throwers bog er forlængst udgået og ved at være rigtig, rigtig dyr antikvarisk. Bloodbuster havde en ny stående til originalprisen.
#812 Michael Andersen 16 år siden
Lalo Schifrins score til tegneserien "Spooks". Ja, et soundtrack til en tegneserie :) cd'en er signeret af Schifrin selv, så det er en nice bonus.
Hvis der er andre, der er interesseret i cd'en: http://www.schifrin.com/main.htm
#813 christianhg 16 år siden
Cool Hand Luke
Rear Window
Serpico
The Outlaw Josey Wales
#814 filmz-Bruce 16 år siden
#815 christianhg 16 år siden
#816 filmz-Bruce 16 år siden
Modtog fra DVDStillehavet:
Mongol - BD
Poltergeist - BD
American Gangster - BD
#817 MouseMickey 16 år siden
Mongol Blu-ray
Kun dolby digital 5.1 øv:(
#818 Corgan 16 år siden
Smid lige et par ord efter mongolen, når I har set den. Den virker meget interessant.
#819 rockysds 16 år siden
Så må den næste på listen være "To Kill a Mockingbird" - der også er deroppe, hvor englene synger. :)
#820 filmz-Bruce 16 år siden
Masturbations materiale for perverse sjæle. BFI udgaven af Salo - BD
Fra DVDStillehavet:
L'Hulk Incrèdîblë - BD