Til min store skræk opdagede jeg at Stargate er Director's Cut og jeg ikke umiddelbart se i menuerne eller på coveret, at det skulle være muligt at se biografudgaven. MEN(!), da jeg checkede et par af scenerne igennem fra DC-udgaven, der jo tidligere har været af frygtelig kvalitet på DVD-udgaverne og åbenbart også den amerikanske BD-udgave, ser det sgu ud til at de scener er blevet frisket op og er ligeså pæne som resten af filmen. Dertil kommer at der er et DTS-HD Master lydspor på, så jeg er en glad mand.
Fra kæresten, netop hjemvendt fra USA: Office Space SE Gift Set med ekstra flair - dvs med musemåtte, magnet, kuglepenne, kop, filmen og tadaa: en rød hæftemaskine! Fik også to store Stitch-bamser. God dag :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#161 Kruse 16 år siden
The Thing
Brazil
Cube
#162 filmz-Bruce 16 år siden
Escape From New York - Blu-ray
#163 filmz-Kadann 16 år siden
Layer Cake (Blu-ray)
Stargate (Blu-ray)
Til min store skræk opdagede jeg at Stargate er Director's Cut og jeg ikke umiddelbart se i menuerne eller på coveret, at det skulle være muligt at se biografudgaven. MEN(!), da jeg checkede et par af scenerne igennem fra DC-udgaven, der jo tidligere har været af frygtelig kvalitet på DVD-udgaverne og åbenbart også den amerikanske BD-udgave, ser det sgu ud til at de scener er blevet frisket op og er ligeså pæne som resten af filmen. Dertil kommer at der er et DTS-HD Master lydspor på, så jeg er en glad mand.
#164 dyg 16 år siden
Dastardly and Muttley in Their Flying Machines
#165 lagoni 16 år siden
#166 Norrah 16 år siden
#167 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#168 Norrah 16 år siden
#169 Corgan 16 år siden
Dark City - Director's Cut - Blu-Ray
#170 El vez 16 år siden
Dark City - Director's Cut - Blu-Ray :D
Fra TheHut: