Ed Wood Shocker! (Indeholder Plan 9, Bride of the Monster, Jail Bait, Glen or Glenda og Night of the Ghouls) - 100kr Tristram Shandy (A Cock and Bull Story) - 25kr
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jay: You know, sometimes I wish I did a little more with my life instead of hanging out in front of places selling weed and shit. Like, maybe be an animal doctor. Why not me? I like seals and shit. Or maybe an astronaut. Yeah. Like, be the first motherfucker to see a new galaxy, or find a new alien lifeform... and fuck it. And people'd be like, "There he goes. Homeboy fucked a Martian once.
Den første er stadigvæk min farvorit, men den her er satme også sjov.
Især da Jay begynder og lege
Silence of the Lambs
Og det sjove ved Randall især, er at han altid opføre sig som et røvhul, men han ender altid med og sige nogle kloge ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#909 Jeg er helt enig! Begge film er geniale, og nogle af de sjoveste komedier nogensinde. Jeg har selv først fornylig opdaget Kevin Smiths genialiteter, og fik set Clerks II her i weekenden. Jeg var flad af grin. Jeg mangler dog stadig at få købt og set Mallrats og Jay and Silent Bob Strike Back for at fuldende mit Kevin Smith bekendtskab :)
Teen #1: You guys holding? Jay: Shit, everything but coke, heroin and your cock. Teen #2: What? Teen #1: How 'bout a nickel bag, man? Jay: [singing] Oh, fifteen bucks, little man, put that shit in my hand. Nong, nong, ning-a ning-a nong nong! Teen #1: [to friend] He likes to sing
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#901 evermind 16 år siden
God fornøjelse med [REC], som underholdt mig rigtig godt en sen fredag aften i min mørklagte stue! Viva España! :)
#902 Kruse 16 år siden
Damn, den må jeg heller få bestilt hurtigst muligt!
Fra Stereo Studie:
28 Days Later
For A Few Dollars More
Stranger Than Fiction
Clerks 2
#903 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Lady Snowblood: Blizzard From the Netherworld
Lady Snowblood: Love Song of Vengeance
Vandringsmanden (Stalker)
Den yderste dom (Andrej Rublev)
Profondo Rosso
Patrick (som jeg har skrevet hæftet til)
#904 filmz-Kadann 16 år siden
Comic Book: The Movie
A Threevening With Kevin Smith
#905 MouseMickey 16 år siden
#906 dyg 16 år siden
Ed Wood Shocker! (Indeholder Plan 9, Bride of the Monster, Jail Bait, Glen or Glenda og Night of the Ghouls) - 100kr
Tristram Shandy (A Cock and Bull Story) - 25kr
#907 filmz-Narniabæver 16 år siden
Dawn of the Dead
#908 wimmie 16 år siden
Clerks 2 - 20 kr
#909 elwood 16 år siden
Den første er stadigvæk min farvorit, men den her er satme også sjov.
Især da Jay begynder og lege
Og det sjove ved Randall især, er at han altid opføre sig som et røvhul, men han ender altid med og sige nogle kloge ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#910 Kruse 16 år siden
Jeg er helt enig! Begge film er geniale, og nogle af de sjoveste komedier nogensinde. Jeg har selv først fornylig opdaget Kevin Smiths genialiteter, og fik set Clerks II her i weekenden. Jeg var flad af grin. Jeg mangler dog stadig at få købt og set Mallrats og Jay and Silent Bob Strike Back for at fuldende mit Kevin Smith bekendtskab :)
Teen #1: You guys holding?
Jay: Shit, everything but coke, heroin and your cock.
Teen #2: What?
Teen #1: How 'bout a nickel bag, man?
Jay: [singing] Oh, fifteen bucks, little man, put that shit in my hand. Nong, nong, ning-a ning-a nong nong!
Teen #1: [to friend] He likes to sing