Jay: Fuck fuck fuck mother motherfuck, mother mother fuck fuck, motherfuck mother fuck noish noish noish, 1 2, 1 2 3 4, noinsh noinsh noinsh, smoking weed, smoking wiz, doing coke, drinking beers, drinking beers beers beers, rolling fatties, smoking blunts, who smoke the blunts? We smoke the blunts rolling blunts and smoking...
Teen: Uhmn, let me get a nickel bag
Jay: Fifteen bucks, little man, put that shit in my hand, if that money doesn't show then you owe me owe me owe! My jungle love, o-wee o-wee o! I think I wanna know you know you, yeah what!
Måske man skulle smide J&SBSB i afspilleren..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
J&SBSB er så spækket med cameos at man tror det løgn, især den livskloge Georg Carlin (rip) som blafferen der kender The Book får mig til og smile og grine højlydt hvergang, og så bare hele den måde de lidt tager pis på sig selv, glæd dig til Matt Damon og Ben Affleck i efterfølgeren til Good Will Hunting, Gus Van sandt der sidder og tæller penge er genialt, og Jason biggs, og James Van Der Beek.
For ikke og tale om Mark Hamill som
The Cockknocker
, eneste der faktisk ikke gør det hel så godt er Chris Rock han køre bare i sin hel normale black-joke rutine.
Også ret sjov i Clerks II at man kan se på Jason Lee's overskæg at han lavede sin cameo mens han indspillede My Name is Earl.
jeg regner med og få set Chasing Amy i næste weekend, for også at se lidt anden side af Kevin Smith's talent.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg har haft problemer med den danske udgivelse af Clerks II på flere forskellige afspillere. En af mine venner havde det samme problem. At den simpelt hen fryser et bestemt sted i filmen og - nogle gange - hopper et stykke frem. Jeg måtte bestille den engelske udgave for at blive problemet kvit.
Nå, jeg har jo også anskaffet mig et og andet i weekenden ...
Fra Stereo Studio:
The Fog (Carpenters, vel at mærke! - 2-disc) Gravedancers (som sikkert er noget møg, men den kostede 25 og involverede tilsyneladende nogle zombier, og så blev jeg svag ... :S)
Fra BB's brugtbørs:
Futurama: Bender's Big Score (30 kr. :D)
Fra kæresten (som ikke ville eje eller have den længere):
The Clan of the Cave Bear
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Fremmødet til AWE's Halloween-arrangement i forgårs var usædvanligt skuffende. Det lykkedes mig alligevel at få fat på:
Film i 70'erne - opslagsværk i to bind, som er uvurderligt mht. premieredatoer Anne Jerslev: David Lynch i vore øjne Pandemonium - en kulørt bog om Clive Barkers mange talenter
DJANGO - dansk re-release plakat. Formentligt fra først i 1970'erne.
I dag kom så endeligt min LES YEUX SANS VISAGE-plakat hjem fra konservatoren i London. Selve montereringen på lærred er perfekt, men jeg er ikke helt tilfreds med restaureringen. Det gør ikke så meget, at man stadigvæk kan se svage spor af foldelinjerne. Jeg kan godt lide patinaen, man må gerne kunne se, at det er en 50 år gammel filmplakat med en historie. Desværre har han ikke fjernet de brunlige misfarvninger (svamp?) helt, og selvom det ikke gør noget i det meste plakaten, som er meget stor og primært rød og sort, så er det ret tydeligt i den hvide kjole, som en figur, der ligger tværs over plakaten, har på. Det er jeg faktisk ret ked af, for det er temmeligt tydeligt.
Alt andet er hunky dory - huller, og den revne, der åbenbart opstod under konserveringen er ikke til at se. Men jeg ville gerne have været foruden misfarvningen. Den har i hvert fald kostet mig nok.
Enden bliver i hvert fald, at han ikke kommer til at tage sig af min store THE WHIP AND THE BODY-plakat. Det tør jeg slet ikke. Nu prøver jeg først at kontakte en dansk konservator, som jeg har adressen på, for at se, om han kan rette det sidste, så må jeg have fundet et alternativ til den næste plakat. :-/
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#911 dyg 16 år siden
Teen: Uhmn, let me get a nickel bag
Jay: Fifteen bucks, little man, put that shit in my hand, if that money doesn't show then you owe me owe me owe! My jungle love, o-wee o-wee o! I think I wanna know you know you, yeah what!
Måske man skulle smide J&SBSB i afspilleren..
#912 elwood 16 år siden
For ikke og tale om Mark Hamill som
Også ret sjov i Clerks II at man kan se på Jason Lee's overskæg at han lavede sin cameo mens han indspillede My Name is Earl.
jeg regner med og få set Chasing Amy i næste weekend, for også at se lidt anden side af Kevin Smith's talent.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#913 evermind 16 år siden
Nå, jeg har jo også anskaffet mig et og andet i weekenden ...
Fra Stereo Studio:
The Fog (Carpenters, vel at mærke! - 2-disc)
Gravedancers (som sikkert er noget møg, men den kostede 25 og involverede tilsyneladende nogle zombier, og så blev jeg svag ... :S)
Fra BB's brugtbørs:
Futurama: Bender's Big Score (30 kr. :D)
Fra kæresten (som ikke ville eje eller have den længere):
The Clan of the Cave Bear
#914 Vestas 16 år siden
#915 JannikAnd 16 år siden
Antonionis "Red Desert" (Blu-ray)
#916 filmz-Kadann 16 år siden
The Force Unleashed til PS3.
#917 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Film i 70'erne - opslagsværk i to bind, som er uvurderligt mht. premieredatoer
Anne Jerslev: David Lynch i vore øjne
Pandemonium - en kulørt bog om Clive Barkers mange talenter
DJANGO - dansk re-release plakat. Formentligt fra først i 1970'erne.
I dag kom så endeligt min LES YEUX SANS VISAGE-plakat hjem fra konservatoren i London. Selve montereringen på lærred er perfekt, men jeg er ikke helt tilfreds med restaureringen. Det gør ikke så meget, at man stadigvæk kan se svage spor af foldelinjerne. Jeg kan godt lide patinaen, man må gerne kunne se, at det er en 50 år gammel filmplakat med en historie. Desværre har han ikke fjernet de brunlige misfarvninger (svamp?) helt, og selvom det ikke gør noget i det meste plakaten, som er meget stor og primært rød og sort, så er det ret tydeligt i den hvide kjole, som en figur, der ligger tværs over plakaten, har på. Det er jeg faktisk ret ked af, for det er temmeligt tydeligt.
Alt andet er hunky dory - huller, og den revne, der åbenbart opstod under konserveringen er ikke til at se. Men jeg ville gerne have været foruden misfarvningen. Den har i hvert fald kostet mig nok.
Enden bliver i hvert fald, at han ikke kommer til at tage sig af min store THE WHIP AND THE BODY-plakat. Det tør jeg slet ikke. Nu prøver jeg først at kontakte en dansk konservator, som jeg har adressen på, for at se, om han kan rette det sidste, så må jeg have fundet et alternativ til den næste plakat. :-/
#918 Bobby Singer 16 år siden
Mean Streets.
T2: Judgment Day - the ultimate edition.
The Departed (US of A).
Exorcisten.
Jarhead.
Til en samlet værdi af 200kr.
Nå ja, så har jeg forresten også fri resten af ugen, så det bare dæjlig! :P
#919 McPeter 16 år siden
AMERICAN NINJA
AMERICAN NINJA 2
AMERICAN NINJA 3
AMERICAN NINJA 4
AMERICAN NINJA 5
Wuhu... ;-)
1'eren har autentisk mono-lydspor og resten har DD5.1
Er overbevist om at billedkvaliteten ligner noget der er løgn hehe.
#920 pulse83 16 år siden
Extras: The Special (BD)