Har længe gået og overvejet at købe hele molevitten, men har altid ombestemt mig pga. prisen. Nu var det så røget ned på 320 kr. inkl. moms og fragt, så nu var det vist på tide at slå til. Det er sgu faktisk en ret laber boks. :)
#9164 Tillykke - I fyrer den da af hele tiden, synes jeg? :)
Hehe, jo, vi har ikke siddet hårdt i det de sidste 3-4 måneder...til gengæld har vi også haft nogle "slemme" udgifter og har betalt hele vores billån af, så de forsvinder hurtigt.
Dyg> Hehe, du må godt sende en lille sviner afsted alligevel - vi kan tage det ;) Og tillykke med din nye cykel - jeg sætter pengene på 7 måneder så.
Ps. Resultatlønnen er fed, men det er alligevel før skat...men 25.000 udbetalt skal man da heller ikke kimse af.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
7 måneder levede min gamle cykel. Skulle man gå efter lækkerhed, kvalitet og pris, så burde den nye blive stjålet ca. dobbelt så hurtigt som den gamle. Mit bud er 3 måneder :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#9161 Kruse 15 år siden
Du må gerne give en anmeldelse :)
#9162 NightHawk 15 år siden
Friends - Sæson 1-10 : 15'th Anniversary Box Set
Har længe gået og overvejet at købe hele molevitten, men har altid ombestemt mig pga. prisen. Nu var det så røget ned på 320 kr. inkl. moms og fragt, så nu var det vist på tide at slå til. Det er sgu faktisk en ret laber boks. :)
https://www.amazon.co.uk/Friends-Season-Complete-C...
#9163 lagoni 15 år siden
#9164 wimmie 15 år siden
Brev om at husbonden får 40.000 i resultatløn her pr. 1. maj! Yay! :D
#9165 evermind 15 år siden
#9166 dyg 15 år siden
Fra Rask-Cykler:
Scott Speedster S20
#9167 Kruse 15 år siden
Flot cykel! Jeg gætter på 10 måneder :)
#9168 dyg 15 år siden
#9169 wimmie 15 år siden
Hehe, jo, vi har ikke siddet hårdt i det de sidste 3-4 måneder...til gengæld har vi også haft nogle "slemme" udgifter og har betalt hele vores billån af, så de forsvinder hurtigt.
Dyg> Hehe, du må godt sende en lille sviner afsted alligevel - vi kan tage det ;)
Og tillykke med din nye cykel - jeg sætter pengene på 7 måneder så.
Ps. Resultatlønnen er fed, men det er alligevel før skat...men 25.000 udbetalt skal man da heller ikke kimse af.
#9170 dyg 15 år siden
7 måneder levede min gamle cykel. Skulle man gå efter lækkerhed, kvalitet og pris, så burde den nye blive stjålet ca. dobbelt så hurtigt som den gamle. Mit bud er 3 måneder :)