#9233 Jeg har sæson 3 til salg til billige penge hvis du er interesseret?
Lige for tiden har jeg gang i mange småting økonomisk set...opsparing til sommerferie, kærestens føs'dag, afdrag på iPhone m.m og er ved at miste overblikket, hehe, MEN ellers supertak for tilbudet Ü
EDIT - Og alligevel blev jeg fristet af 1-3 tilbudet og ville slette min bestilling....men denne er allerede i forberedelse til at blive sendt. Damn you Amazon, I er alt for hurtige :P
Så den allerede tidligere i dag, og den var egentlig ganske underholdende. Jeg var ellers opsat på det værste. Morede mig flere gange undervejs over det skæve, karikerede persongalleri. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9231 evermind 15 år siden
Jeg så den hos Johan forleden, og den er (ud over at være en fin film) kanonflot i 3D. :)
Well, fra Play:
Stranger Than Fiction (BD)
#9232 Bruce 15 år siden
#9233 misuma 15 år siden
#9234 Wangsgaard 15 år siden
Jeg har sæson 3 til salg til billige penge hvis du er interesseret?
#9235 jessup 15 år siden
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B002JIN1K...
#9236 misuma 15 år siden
Lige for tiden har jeg gang i mange småting økonomisk set...opsparing til sommerferie, kærestens føs'dag, afdrag på iPhone m.m og er ved at miste overblikket, hehe, MEN ellers supertak for tilbudet Ü
EDIT - Og alligevel blev jeg fristet af 1-3 tilbudet og ville slette min bestilling....men denne er allerede i forberedelse til at blive sendt. Damn you Amazon, I er alt for hurtige :P
#9237 Wangsgaard 15 år siden
Harry Potter 1-7 del 1 BD
#9238 evermind 15 år siden
Alien vs. Ninja
Mutant Girls Squad
Reykjavik Whale Watching Massacre
... Det bliver spændende at finde ud af, om jeg skal elske eller hade tjansen. :P
#9239 Thomsen 15 år siden
#9240 evermind 15 år siden