Gravatar

#9241 Thomsen 15 år siden

Fra Texas A&M University: Post Script, vol 21 no. 3 + vol. 22 no. 2

To særnumre fra 2002-2003 af et akademisk magasin med tema om "realist horror".
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9242 evermind 15 år siden

Fra BBBB:

Eagle Eye (BD)
From Hell (BD)
Toy Story 2 (BD)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9243 Bruce 15 år siden

#9242 From Hell er en klasse udgivelse. Fin billedside og et meget omsluttende stemningsfuldt lydspor!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9244 evermind 15 år siden

#9243 Jeg mente nok, at jeg havde hørt godt om den - fra dig vist, så jeg tog chancen og opgraderede fra min DVD-udgivelse. Det var et rent røverkøb; en brugt BD i fin stand for sølle 30 kr. Den hotdog mindre klarer jeg nok! ;)

Jeg tjekkede også lige anmeldelsen på bluray.com, da jeg kom ind ad døren herhjemme og fik smilet på over topscoren for både billede og lyd. Og så må man jo ikke glemme, at det i sig selv er en fed film. :)

Det eneste, der ærgrer mig lidt er, at mange danske genudgivelser til BD-markedet ikke medtager ekstramateriale fra de tidligere udgivne DVD-versioner.

Men så igen: 30 kr. ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9245 Bruce 15 år siden

#9244 Ja til ærgrelsen over ekstramaterialet. På dvd'en mener jeg bl.a. der var en featurette, som viste de meget imponerende kulisser, som London er bygget op om og som Hughes brødrene vandrede rundt i og snakkede.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9246 evermind 15 år siden

#9245 Jeg husker det også som nogle meget fede featurettes. Det er sjældent, jeg finder tiden til at se en masse ekstramateriale, men ved f.eks. tegneseriefilmatiseringer eller andre emner af særlig interesse (nu synes jeg f.eks., Jack the Ripper-sagen er ret interesant) sker det, jeg tager mig tiden til det.

Uanset hvad man i øvrigt synes om The League of Extraordinary Gentlemen (en anden Alan Moore-filmatiserin fra denne periode) nød jeg også virkelig ekstramaterialet på denne. Det var ærgerligt, budgettet løb fra dem, og de var nødt til at forfalde til så megen CGI hen mod slutningen, for den amerikanske udgaves featurettes viser nemlig en masse dejlige kulisser og modeller i f.kes. Venedig, ligesom også Mr. Hydes deforme og forvoksede krop er lavet på old school vis af en vældig masse påsminkede og påsatte dele ... Det varmer hjertet at se! :)

Nå, men - fra Axel:

Dr. Horrible's Sing-Along Blog (BD)
Gravatar

#9247 elwood 15 år siden

BD eller DVD det er en fantastisk udgivelse!

Bad horse, Bad horse.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9248 Kruse 15 år siden

evermind (9246) skrev:

Nå, men - fra Axel:

Dr. Horrible's Sing-Along Blog (BD)

Awesome! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9249 evermind 15 år siden

Yeah, den er nice og skulle selvfølgelig hjem til superheltesamlingen! Men der er ikke meget bro code mellem de to hovedpersoner, hehe. ;)
Gravatar

#9250 elwood 15 år siden

Og sangene er fantastiske skrevet.

My eye'es hele måden de to karakters ord vikles ind i hinanden.

Og så self. So they say, med de fantastiske Captain hammer fans 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: