Jo, det er en fin pris. Jeg nævnte det bare fordi at der i en anden tråd blev skrevet om at Expert havde den på tilbud til 179,95 kr., men da jeg ikke har en Expert-butik i nærheden, så ville jeg høre om Stereo Studios pris var i nærheden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
En af de få Jet li film jeg mangler at se. Er den egentlig på højde med Once Upon A Time In China Trilogien?
Ingen anelse, jeg har ikke set nogen af delene endnu. Jeg røg bare ind i et lille martial arts-spree, da Axel havde deres vilde tilbud på forsendelse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9341 Kruse 14 år siden
Jo, det er en fin pris. Jeg nævnte det bare fordi at der i en anden tråd blev skrevet om at Expert havde den på tilbud til 179,95 kr., men da jeg ikke har en Expert-butik i nærheden, så ville jeg høre om Stereo Studios pris var i nærheden.
#9342 HelmerJ 14 år siden
#9343 DarkLight 14 år siden
#9344 Takfornu 14 år siden
#9345 Kruse 14 år siden
#9346 Bobby Singer 14 år siden
Tremors (BD)
The Men Who Stare at Goats (BD)
The Imaginarium of Doctor Parnassus (BD)
Fra Stereo Studio:
Machete (BD)
Paranormal Activity 2 (BD)
#9347 evermind 14 år siden
Action Collection: Green Zone + Bourne Trilogy (BD)
og
Back to the Future Trilogy (BD) - efter fantastisk service og refundering fra Amazon
Og BBBB:
Mænd der hader kvinder (BD)
Valhalla Rising (BD)
#9348 evermind 14 år siden
Ingen anelse, jeg har ikke set nogen af delene endnu. Jeg røg bare ind i et lille martial arts-spree, da Axel havde deres vilde tilbud på forsendelse. :)
#9349 wimmie 14 år siden
Paper Man (dvd) - 25 kr
Fra Stereo Studio
Adele - 21 (cd)
Fra Bilka
Law and Order: Criminal Intent s. 1&2
Fra Bone's
Masser af god mad :D
#9350 Sweetiebellefan 14 år siden
Disney's To På Flugt plakat.