C.H.U.D. Rituals (Code Red) Häxan (Criterion) Nightmare in Red, White and Blue - the Evolution of the American Horror Film (doku) American Silent Horror Collection (4 film + doku) Jaws
Jeg havde egentligt besluttet at vente med den sidste, til den kom på BD. Men så kom jeg til at diskutere med nogen, hvorvidt det er en horrorfilm eller ej, og så fik jeg lyst til at gense den.
Fra telltalegames.com:
De tre første episoder af deres Back to the Future-adventurespil. Det er god spas!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Der skal skal bare smides farve på alt der kommer inden for rækkevide. Skal ha malet min computer og har også planer om at male lidt på bilen, men skal lige lære at håndtere bæstet, det er lige lidt svære en først vurderet. Ikke at det bliver en umulighed at lære det.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
To Kill a Mockingbird (2 Disc) (DVD) Napoleon Dynamite (DVD) Dazed and Confused (DVD) Loser (DVD) North By Northwest (DVD) Dollhouse - Season 2 (DVD) Splinter (DVD) Paper Heart (DVD) Nightmare on Elm Street (BD) (Remake) Sense and Sensibility (DVD) Magnolia (2 Disc) (DVD) Scrubs - Season 1 (DVD)
Jeg har ikke set én eneste af filmene før (dog bortset fra Scrubs).
Snuppede "The Limits of Control" til 25 kr i en af de der tidligere-udlejningsfilms-butikker. Den har vist nok ikke fået den bedste modtagelse, men alt Jarmusch har min interesse.
Jeg bemærkede forøvrigt, de havde "The Damned United" til en flad 10'er, og den er virkelig et røverkøb til prisen, hvis man gerne vil se, hvad Tom Hooper lavede inden "The King's Speech". Rigtig god film med en pragtpræstation af Michael Sheen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#9351 rockysds 14 år siden
Elsker hverandre + Glomdalsbruden - BD
#9352 Thomsen 14 år siden
The Last Exorcism - BD/ dvd-combo
Fra Axel:
C.H.U.D.
Rituals (Code Red)
Häxan (Criterion)
Nightmare in Red, White and Blue - the Evolution of the American Horror Film (doku)
American Silent Horror Collection (4 film + doku)
Jaws
Jeg havde egentligt besluttet at vente med den sidste, til den kom på BD. Men så kom jeg til at diskutere med nogen, hvorvidt det er en horrorfilm eller ej, og så fik jeg lyst til at gense den.
Fra telltalegames.com:
De tre første episoder af deres Back to the Future-adventurespil. Det er god spas!
#9353 HelmerJ 14 år siden
Der skal skal bare smides farve på alt der kommer inden for rækkevide. Skal ha malet min computer og har også planer om at male lidt på bilen, men skal lige lære at håndtere bæstet, det er lige lidt svære en først vurderet. Ikke at det bliver en umulighed at lære det.
#9354 Herrguth 14 år siden
To Kill a Mockingbird (2 Disc) (DVD)
Napoleon Dynamite (DVD)
Dazed and Confused (DVD)
Loser (DVD)
North By Northwest (DVD)
Dollhouse - Season 2 (DVD)
Splinter (DVD)
Paper Heart (DVD)
Nightmare on Elm Street (BD) (Remake)
Sense and Sensibility (DVD)
Magnolia (2 Disc) (DVD)
Scrubs - Season 1 (DVD)
Jeg har ikke set én eneste af filmene før (dog bortset fra Scrubs).
#9355 Thomsen 14 år siden
The EC Archives - Weird Science - Vol. 1 (OOP)
#9356 lagoni 14 år siden
#9357 evermind 14 år siden
Vampire in Brooklyn
Fra Fona 2000:
Coffy
Lola
Man on the Moon
Savage Streets
Sex and Fury
A Tale of Two Sisters
#9358 wimmie 14 år siden
The Social Network (BD)
The Kids are allright (BD)
An American Werewolf in London (BD)
#9359 Benway 14 år siden
Snuppede "The Limits of Control" til 25 kr i en af de der tidligere-udlejningsfilms-butikker. Den har vist nok ikke fået den bedste modtagelse, men alt Jarmusch har min interesse.
Jeg bemærkede forøvrigt, de havde "The Damned United" til en flad 10'er, og den er virkelig et røverkøb til prisen, hvis man gerne vil se, hvad Tom Hooper lavede inden "The King's Speech". Rigtig god film med en pragtpræstation af Michael Sheen.
#9360 Collateral 14 år siden
"Biutiful"
"Troldjægeren"
"Oceaner af liv"