#920 - gider du skrive et eller andet sted når du har set den? Kan ikke finde ud af om jeg skal købe den eller ej...
Så har jeg fået den set. Meget skuffende afsnit/film. Meget få reelle grin i, og kun Clive Owen's rolle fandt jeg rigtigt morsom. Sentimental, banal og langt under standarden på de to foregående sæsoner. Jeg vil ikke anbefale at bruge penge på den. Så hellere vente på at DR2 sender den på et tidspunkt.
Selve billedet på BD'en er absolut heller ikke særligt imponerende. Og så er der ikke DTS HD Master på som coveret proklamerer, men blot DD 5.1. Dog betyder lyden ikke så meget i denne type film.
Pga et begrænset budget måtte jeg vælge imellem at hoppe rundt med en tøjbamse... eller at save monstre over med chainsaw-mounted-assault-rifle.... hmm... svært valg... det blev dog i sidste ende: Gears of War 2 (købt i El Mutanten for 399 kr). Så må tøjbamserne vente til senere....
#931 pulse83 16 år siden
Så har jeg fået den set. Meget skuffende afsnit/film. Meget få reelle grin i, og kun Clive Owen's rolle fandt jeg rigtigt morsom. Sentimental, banal og langt under standarden på de to foregående sæsoner. Jeg vil ikke anbefale at bruge penge på den. Så hellere vente på at DR2 sender den på et tidspunkt.
Selve billedet på BD'en er absolut heller ikke særligt imponerende. Og så er der ikke DTS HD Master på som coveret proklamerer, men blot DD 5.1. Dog betyder lyden ikke så meget i denne type film.
#932 rockysds 16 år siden
#933 Guts 16 år siden
"Little Big Planet"
"Gears of War 2"
Dejligt det er weekend!
#934 Corgan 16 år siden
God fangst!!
#935 elwood 16 år siden
Gears Of War 2 Limited Edition (det ku sku komme ind gennem brevsprækken) den sku jo matche til min LE udgave af Gears of War.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#936 Corgan 16 år siden
Så må tøjbamserne vente til senere....
#935:
Hvad ekstra får man i LE udgaverne?
#937 elwood 16 år siden
Art book, noget xtra MP gejl.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#938 filmz-Kadann 16 år siden
Superman Returns BD (genudgivelsen med PCM og Dolby TrueHD)
Blade Runner: Complete Collector's Edition BD
Fra DVD Crave:
Farscape sæson 1-4
Fra The Hut:
Farscape: The Peacekeeper Wars
De folk fra Oz tager sgu det der med slimcase seriøst. Én sæson Farscape fylder det samme som en alm. amaray.
#939 filmz-Bruce 16 år siden
Zulu - BD
#940 pulse83 16 år siden
Lost: Season 4 (BD) Nuppet i tolden, så måtte lige punge yderligere 250 kr. ud. Lækkert!
Fra DVD Pacific:
Baraka (BD)