Baraka viser sig så at være regionskodet til trods for at flere kilder påstod at den var regionsfri. Øv. Den er hermed til salg for 100 kr. inkl. fragt.
Nåja, så var jeg også lige et smut forbi animé-messen i Valby. Der røg også lidt film-stuff med fra
Fantask: En 31 cm høj Robocop-figur med (indrømmet begrænset) bevægelige arme, ben, hoved og krop samt aftageligt visir. Kun 50 kr. - den skulle da hjem på hylden. :)
Faraos Cigarer: Appleseed: Ex Machina
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#931 - mange tak for review - så slap jeg da for at bruge penge på den. :-)
Har lige fået mig et 3m HDMI kabel til min DVD-afspiller så jeg nu også kan se mine R1-DVD'er uden at skulle skifte kabel... det har jeg godt nok savnet længe, men ikke lige fået gjort noget ved det... :-)
#941 pulse83 16 år siden
Baraka viser sig så at være regionskodet til trods for at flere kilder påstod at den var regionsfri. Øv. Den er hermed til salg for 100 kr. inkl. fragt.
#942 filmz-Bruce 16 år siden
Transsiberian - BD
Planet of the Apes - BD
#943 filmz-Narniabæver 16 år siden
Fortryllet
Shrek 2
Helt Vildt
#944 Herrguth 16 år siden
Candyman (Collector's Edition)
Swamp Thing
10 Things I Hate About You
Girl, Interrupted
Empire Records (Remix! Special Fan Edition)
Fra TP:
Pet Sematary
Pet Sematary 2
Fra DVDPacific:
Soul Survivors (Killer's Cut)
Across the Universe - 2CD Deluxe Soundtrack
#945 sluppermand 16 år siden
The Graduate (Mike Nichols)
Hamlet (Kenneth Branagh)
M*A*S*H (Robert Altman)
Network (Sidney Lumet)
#946 evermind 16 år siden
Pet Sematary
Fra FONA:
Thunderheart
Wrong Turn
#947 Norrah 16 år siden
#948 evermind 16 år siden
Fantask:
En 31 cm høj Robocop-figur med (indrømmet begrænset) bevægelige arme, ben, hoved og krop samt aftageligt visir. Kun 50 kr. - den skulle da hjem på hylden. :)
Faraos Cigarer:
Appleseed: Ex Machina
#949 DarkLight 16 år siden
#950 McPeter 16 år siden
Har lige fået mig et 3m HDMI kabel til min DVD-afspiller så jeg nu også kan se mine R1-DVD'er uden at skulle skifte kabel... det har jeg godt nok savnet længe, men ikke lige fået gjort noget ved det... :-)