Det er jo et fantastisk fedt boxset, du har fået. Er selv cirka halvvejs i boksen og deres sketches er for langt de flestes vedkommende stadigvæk vildt underholdende. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Skiftede den første vhs af Pirates Of C ud med en dvd...og fandt sørme også Troldjægeren i Fona...og Monsters på Bluray lå i postkassen da jeg kom hjem. Yay.
Desværre det sidste bind, der er udgivet, indtil nu. Gemstone suspenderede udgivelsesrækken for et par år siden, angiveligt pga. økonomiske problemer. Og selvom de foreløbigt har overlevet, så er der intet, der tyder på, at EC Archives-serien genopstår.
Oh, well... så må jeg jo supplere op på Dark Horses flotte "Creepy Archives" i stedet. De er foreløbigt nået til bind 10.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9421 HonoDelLoce 14 år siden
Så skal der ses film i morgen! :)
#9422 NightHawk 14 år siden
Stort tillykke med fødselsdagen, Benway. :)
Det er jo et fantastisk fedt boxset, du har fået. Er selv cirka halvvejs i boksen og deres sketches er for langt de flestes vedkommende stadigvæk vildt underholdende. :)
#9423 Benway 14 år siden
#9424 lagoni 14 år siden
#Benway, forsinket tillykke med dagen - og Monty Python :)
#9425 Notional 14 år siden
Yeah, så jeg må konstant hacke powerdvd når jeg skal skifte.. ret lamt.
#9426 BN 14 år siden
På blu-ray?
#9427 Benway 14 år siden
#9426 Bare på dvd. Jeg ved ikke, om serien rent faktisk er ude på blu-ray.
#9428 misuma 14 år siden
#9429 Thomsen 14 år siden
EC Archives - Tales From the Crypt - vol. 3
Desværre det sidste bind, der er udgivet, indtil nu. Gemstone suspenderede udgivelsesrækken for et par år siden, angiveligt pga. økonomiske problemer. Og selvom de foreløbigt har overlevet, så er der intet, der tyder på, at EC Archives-serien genopstår.
Oh, well... så må jeg jo supplere op på Dark Horses flotte "Creepy Archives" i stedet. De er foreløbigt nået til bind 10.
#9430 BN 14 år siden
Well, anyway:
What a lucky bastard you are!
;-)