Det er det :) Og jeg har kigget på den hver gang jeg har været derude den sidste måneds tid.. Og det er jeg i øvrigt tit.. :) I dag kunne jeg ikke stå for det længere :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9476 Det er maaange år siden jeg så den, så jeg ser frem til gensynet :) Men jeg tvivler på, at optagelserne er ligeså fantastiske som Frankenheimers. Til gengæld er 7.1 lydsporet på Le Mans langt bedre :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Buffy the Vampire Slayer - Sæson 1 (kender det ikke så godt, men det er jo Joss ...) A Christmas Carol (BD) Machete (BD)
Fra Expert:
Twelve Monkeys: Steelbook
Fra TP:
Duellanterne
Fra Amazon:
Project A: Platinum Edition (tilstanden skulle gå for at være "Used - very good", men skiven havde flere store, grimme ridser, så jeg har lige måttet skrive en meget tvær mail til sælgeren ... Øv!)
Fra Play Trade:
Snake in the Eagle's Shadow
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#9471 HonoDelLoce 14 år siden
300kr :) Jeg kunne ikke lade være..! :D 75kr pr film kunne jeg godt gå med til :)
#9472 Åkepool 14 år siden
#9473 HonoDelLoce 14 år siden
#9474 evermind 14 år siden
The Legend of Drunken Master
Fra BBBB:
Bambi (BD)
Fra Buddy Legetøj:
Asterix og Kleopatra
Asterix indta'r Rom
(ahhh, nostalgien ved den smukke lyd af Ove Sprogøes stemme ... :D)
#9475 Bruce 14 år siden
Le Mans - BD
#9476 Takfornu 14 år siden
#9477 Bruce 14 år siden
#9478 Thomsen 14 år siden
Carved - The Slith-mouthed Woman
#9479 Takfornu 14 år siden
#9480 evermind 14 år siden
Buffy the Vampire Slayer - Sæson 1 (kender det ikke så godt, men det er jo Joss ...)
A Christmas Carol (BD)
Machete (BD)
Fra Expert:
Twelve Monkeys: Steelbook
Fra TP:
Duellanterne
Fra Amazon:
Project A: Platinum Edition
(tilstanden skulle gå for at være "Used - very good", men skiven havde flere store, grimme ridser, så jeg har lige måttet skrive en meget tvær mail til sælgeren ... Øv!)
Fra Play Trade:
Snake in the Eagle's Shadow