Gravatar

#9461 Thomsen 14 år siden

misuma (9459) skrev:
The Silent House til 79 kr.

Hvilken "Silent House" er det? Den amerikanske fra i år eller den fra Uruguay ("La casa muda") fra sidste år?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9462 IK 14 år siden

Amazon.co.uk

L.A. Confidential BD
Collateral BD
The Godfather Coppola Restoration BD
Die Hard Trilogy (6 Disc Collector's Edition)
Gravatar

#9463 misuma 14 år siden

Thomsen - La casa muda Ü
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9464 misuma 14 år siden

Mente det var på tide, at opgradere Lake Placid til dvd. Ca 2 pund via Amazon Marketplace.

Jeg har altid haft en svaghed for den film. Den har, til tider, nogle herlige sarkastiske dialoger i gang. Desuden er Oliver Platt og Brendan Gleeson absolut de håndøre værd.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9465 evermind 14 år siden

#9464 Yeah, den er faktisk ret underholdende! :)

Fra BBBB:

Blue Steel
Jade Warrior
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#9466 Thomsen 14 år siden

misuma (9463) skrev:
Thomsen - La casa muda Ü

Jeez, er den allerede ude på dansk dvd? Den er ikke rigtigt udkommet andre steder endnu, og jeg har hørt ganske godt om den. Den må jeg have fingre i. Tak for tippet! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9467 Skeloboy 14 år siden

Heidi - en 30'er Shirley Templefilm
Boys Town - Spencer Tracy fra 30'erne
Julian Donkey Boy - Harmony Korines dogmefilm
Gravatar

#9468 Thomsen 14 år siden

Fra amazon.com:

Funky Forest (DVD) - bizar, japansk film

... og til min store overraskelse også en cd (Mnemic: Sons of the System), som jeg ikke havde bestilt. Går ud fra, at der er en i pakkeriet, der har lavet en fejl. Pakken med cd'en indeholdt nemlig fakturaen fra dvd'en, mens pakken med dvd'en ikke indeholdt nogen faktura.

Gravatar

#9469 HonoDelLoce 14 år siden

Fra Stereo Studio

Batman Box med:
Batman
Batman Returns
Batman Forever
Batman & Robin

og

Next Three Days
Underworld: Evolution
Alice in Wonderland (2010)

Alle på BD.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9470 Åkepool 14 år siden

HonoDelLoce (9469) skrev:
Fra Stereo Studio

Batman Box med:
Batman
Batman Returns
Batman Forever
Batman & Robin

Den boks stod jeg med i mine klamme hænder forleden, men synes at 400,- er lige i overkanten. Så hvad koster den i Stereo studio?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: