Mente det var på tide, at opgradere Lake Placid til dvd. Ca 2 pund via Amazon Marketplace.
Jeg har altid haft en svaghed for den film. Den har, til tider, nogle herlige sarkastiske dialoger i gang. Desuden er Oliver Platt og Brendan Gleeson absolut de håndøre værd.
Jeez, er den allerede ude på dansk dvd? Den er ikke rigtigt udkommet andre steder endnu, og jeg har hørt ganske godt om den. Den må jeg have fingre i. Tak for tippet! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
... og til min store overraskelse også en cd (Mnemic: Sons of the System), som jeg ikke havde bestilt. Går ud fra, at der er en i pakkeriet, der har lavet en fejl. Pakken med cd'en indeholdt nemlig fakturaen fra dvd'en, mens pakken med dvd'en ikke indeholdt nogen faktura.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#9461 Thomsen 14 år siden
Hvilken "Silent House" er det? Den amerikanske fra i år eller den fra Uruguay ("La casa muda") fra sidste år?
#9462 IK 14 år siden
L.A. Confidential BD
Collateral BD
The Godfather Coppola Restoration BD
Die Hard Trilogy (6 Disc Collector's Edition)
#9463 misuma 14 år siden
#9464 misuma 14 år siden
Jeg har altid haft en svaghed for den film. Den har, til tider, nogle herlige sarkastiske dialoger i gang. Desuden er Oliver Platt og Brendan Gleeson absolut de håndøre værd.
#9465 evermind 14 år siden
Fra BBBB:
Blue Steel
Jade Warrior
#9466 Thomsen 14 år siden
Jeez, er den allerede ude på dansk dvd? Den er ikke rigtigt udkommet andre steder endnu, og jeg har hørt ganske godt om den. Den må jeg have fingre i. Tak for tippet! :-)
#9467 Skeloboy 14 år siden
Boys Town - Spencer Tracy fra 30'erne
Julian Donkey Boy - Harmony Korines dogmefilm
#9468 Thomsen 14 år siden
Funky Forest (DVD) - bizar, japansk film
... og til min store overraskelse også en cd (Mnemic: Sons of the System), som jeg ikke havde bestilt. Går ud fra, at der er en i pakkeriet, der har lavet en fejl. Pakken med cd'en indeholdt nemlig fakturaen fra dvd'en, mens pakken med dvd'en ikke indeholdt nogen faktura.
#9469 HonoDelLoce 14 år siden
Batman Box med:
Batman
Batman Returns
Batman Forever
Batman & Robin
og
Next Three Days
Underworld: Evolution
Alice in Wonderland (2010)
Alle på BD.. :)
#9470 Åkepool 14 år siden
Den boks stod jeg med i mine klamme hænder forleden, men synes at 400,- er lige i overkanten. Så hvad koster den i Stereo studio?