Jeg er faldet pladask for de gamle Dark Horses smukke genudgivelser af de gamle Creepy-tegneserier. De næste to bind skulle desværre være fra en dårligere periode. Men til gengæld skulle kvaliteten gå op igen senere.
Nu har jeg fået anskaffet mig det meste af EC Archives - dét, der nåede at udkomme, før de satte rækken på pause. Så måske skulle man begynde at kigge på Creepys søstermagasin Eerie. Nogen der kender det?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
For hele bundtet. Til den pris kunne jeg godt ofre mig.
Ja for dælen da.
HonoDelLoce (9679) skrev:
For det der lyder da noget billigere end de BBBB-priser jeg plejer at se
Lige præcis det der slog mig. Når jeg ind imellem runder BB, så er der 2-4 ret ligegyldige titler at vælge imellem til 29.95, som jo er mere end han har givet for nogle ok titler. Er der virkelig så stor forskel på, om man er i BB i den ene eller den anden ende af landet?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Lige præcis det der slog mig. Når jeg ind imellem runder BB, så er der 2-4 ret ligegyldige titler at vælge imellem til 29.95, som jo er mere end han har givet for nogle ok titler. Er der virkelig så stor forskel på, om man er i BB i den ene eller den anden ende af landet?
29,95 pr. stk. - 5 for 100 kr. Det er deres standard tilbud.
Tror bare jeg var der på det rigtige tidspunkt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#9721 Thomsen 14 år siden
Creepy Archives - vol. 3 (med numrene 11-15)
Jeg er faldet pladask for de gamle Dark Horses smukke genudgivelser af de gamle Creepy-tegneserier. De næste to bind skulle desværre være fra en dårligere periode. Men til gengæld skulle kvaliteten gå op igen senere.
Nu har jeg fået anskaffet mig det meste af EC Archives - dét, der nåede at udkomme, før de satte rækken på pause. Så måske skulle man begynde at kigge på Creepys søstermagasin Eerie. Nogen der kender det?
#9722 Neranders 14 år siden
Where the Wild Things Are
Mary and Max
Mad Men sæson 1
(alle er dvd)
"That's rough, buddy."
#9723 Bruce 14 år siden
Big Country - BD
#9724 Åkepool 14 år siden
Ja for dælen da.
#9725 Steffan Rasmussen 14 år siden
29,95 pr. stk. - 5 for 100 kr. Det er deres standard tilbud.
Tror bare jeg var der på det rigtige tidspunkt.
#9726 HonoDelLoce 14 år siden
Og det sjove er jo, at jeg handler endda i de samme BB'er :D
Men som Steffan også skriver - han må have været heldig at være der på det rigtige tidspunkt :)
#9727 Corgan 14 år siden
Paul
True Grit
...begge i steelbox og BD
#9728 wimmie 14 år siden
Godt jeg snart skal til London :D
Fra Tiger
Mary and Max - dvd
#9729 Collateral 14 år siden
Jeg er misundelig! Der er fantastiske filmbutikker (og massevis af tilbud) der jo!
#9730 zombieman 14 år siden
hvis du får tid må du gerne tjekke hvad undertekster der er på paul