Corgan> Hvad vil være ideelt for en filmnørd i London (udover shopping i HMV)? Her tænker jeg på bedste biograf, nørdede butikker eller lignende. Har været i London 2 gange før, men tror ikke rigtig jeg har fundet de fedeste steder :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Er Virgin Megastore ikke lukket alle steder efterhånden? De er i hvert fald lukket i USA - jeg savnede rigtig meget den der lå på Times Square i NY :(
Jo, det mener jeg også. Det er da endda vidst et par år siden, at den ved Picadilly Circus lukkede. Husk at smutte ind til HMV ved Oxford Street, da den er endnu større end den ved Picadilly Circus :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det er da endda vidst et par år siden, at den ved Picadilly Circus lukkede.
:O ØV. Jeg var der med 10. klasse, men det er jo også snart et par år siden :/ Det var ellers en ret fantastisk butik. En hel etage til musik og en til film. Damn! Nå, men der går nok også lidt før jeg skal afsted igen. Jeg vil ellers rigtig gerne. London er en fed fed by, og det var en fantastisk oplevelse sidst jeg var afsted.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
London er en fed fed by, og det var en fantastisk oplevelse sidst jeg var afsted.
Helt enig :)
Jeg har faktisk været i London en gang om året de sidste fire år i træk, og jeg elsker simpelthen den by! Og det gør egentligt ikke det store, at Virgin Megastore ikke længere er der, da HMV (bl.a. ved Picadilly Circus og Oxford Street) i den grad er en fantastisk butik, som jeg kan bruge timevis på at gå rundt i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#9738: Det lyder godt at der stadig er noget spændende at komme efter, også som filmnørd! Jeg ved ikke om det var HMV jeg var inde i derovre, men jeg tror muligvis det var der jeg købte min "Phantom of the Opera" Deluxe Edition. Jaaa der kom der lige en lille anekdote med undervejs :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9731 wimmie 14 år siden
Jep, jeg elsker London og glæder mig til at shop-amok i HMV :p
#9732 Corgan 14 år siden
Kun engelske for hørehæmmede på Paul.
True Grit har dog også danske.
#9733 wimmie 14 år siden
Har været i London 2 gange før, men tror ikke rigtig jeg har fundet de fedeste steder :)
#9734 Collateral 14 år siden
Virgin Megastore (tror den ligger på Picadilly Circus) husker jeg også som ret fantastisk for både musik og film.
#9735 wimmie 14 år siden
#9736 Kruse 14 år siden
Jo, det mener jeg også. Det er da endda vidst et par år siden, at den ved Picadilly Circus lukkede. Husk at smutte ind til HMV ved Oxford Street, da den er endnu større end den ved Picadilly Circus :)
#9737 Collateral 14 år siden
:O ØV. Jeg var der med 10. klasse, men det er jo også snart et par år siden :/ Det var ellers en ret fantastisk butik. En hel etage til musik og en til film. Damn! Nå, men der går nok også lidt før jeg skal afsted igen. Jeg vil ellers rigtig gerne. London er en fed fed by, og det var en fantastisk oplevelse sidst jeg var afsted.
#9738 Kruse 14 år siden
Helt enig :)
Jeg har faktisk været i London en gang om året de sidste fire år i træk, og jeg elsker simpelthen den by! Og det gør egentligt ikke det store, at Virgin Megastore ikke længere er der, da HMV (bl.a. ved Picadilly Circus og Oxford Street) i den grad er en fantastisk butik, som jeg kan bruge timevis på at gå rundt i :)
#9739 Collateral 14 år siden
#9740 Bruce 14 år siden
Boudo Saved from Drowning - BD
The Social Network - BD