Gravatar

#9751 misuma 14 år siden

Paul på blå via Amazon. Glæder mig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9752 Neranders 14 år siden

wimmie (9735) skrev:
Er Virgin Megastore ikke lukket alle steder efterhånden? De er i hvert fald lukket i USA - jeg savnede rigtig meget den der lå på Times Square i NY :(

Der er ellers nogle Virgin Megastores i Dubai, og de er ved at åbne flere dernede. Det er dog også et af de eneste steder, man kan købe film.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9753 Bruce 14 år siden

Fra CDON

Barry Lyndon - BD (og endelig fandt jeg ud af, hvor jeg havde bestilt den fra)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9754 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Holder du ikke styr på dine mails? ;)
Gravatar

#9755 Bruce 14 år siden

utyske (9754) skrev:
Holder du ikke styr på dine mails? ;)

Jeg sletter med rund hånd :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9756 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Bruce (9755) skrev:
Jeg sletter med rund hånd :)

Det er derfor man har gmail ;D

Jeg har mail liggende fra 2004 og frem, jeg tror måske jeg har slettet 50 stykker i den tid.
Gravatar

#9757 misuma 14 år siden

Jeg stod med 127 Hours og Hereafter i hånden...førstnævnte har jeg set, så jeg endte med sidstnævnte...som ekspedienten i Blockbuster iøvrigt mente var dårlig. Bob bob...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9758 Wangsgaard 14 år siden

Jeg har kun været i London 2 gange med et par års mellemrum, men det er helt klart min favorit by og ville ønske jeg boede der :(
Kan også bruge flere timer i HMV på oxford men må oftes gå ud efter 1 time, da favnen allerede er fuld og har ikke flere penge :(

Skal helt klart forbi London når jeg skal bo i Skotland og har tjekket at HMV er i den by jeg skal bo i :)

Den er ikke dårlig men heller ikke fantastisk, meget middelmådig.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#9759 MMB 14 år siden

misuma (9757) skrev:
Jeg stod med 127 Hours og Hereafter i hånden...førstnævnte har jeg set, så jeg endte med sidstnævnte...som ekspedienten i Blockbuster iøvrigt mente var dårlig. Bob bob...

Men så er spørgsmålet, om ekspedienter i Blockbuster er dem, man skal lytte til? :P
Gravatar

#9760 Collateral 14 år siden

Foeller (9759) skrev:
Men så er spørgsmålet, om ekspedienter i Blockbuster er dem, man skal lytte til? :P

My thought exactly
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: