Jeg stod med 127 Hours og Hereafter i hånden...førstnævnte har jeg set, så jeg endte med sidstnævnte...som ekspedienten i Blockbuster iøvrigt mente var dårlig. Bob bob...
Jeg har kun været i London 2 gange med et par års mellemrum, men det er helt klart min favorit by og ville ønske jeg boede der :( Kan også bruge flere timer i HMV på oxford men må oftes gå ud efter 1 time, da favnen allerede er fuld og har ikke flere penge :(
Skal helt klart forbi London når jeg skal bo i Skotland og har tjekket at HMV er i den by jeg skal bo i :)
#9757 Den er ikke dårlig men heller ikke fantastisk, meget middelmådig.
Jeg stod med 127 Hours og Hereafter i hånden...førstnævnte har jeg set, så jeg endte med sidstnævnte...som ekspedienten i Blockbuster iøvrigt mente var dårlig. Bob bob...
Men så er spørgsmålet, om ekspedienter i Blockbuster er dem, man skal lytte til? :P
#9751 misuma 14 år siden
#9752 Neranders 14 år siden
Der er ellers nogle Virgin Megastores i Dubai, og de er ved at åbne flere dernede. Det er dog også et af de eneste steder, man kan købe film.
"That's rough, buddy."
#9753 Bruce 14 år siden
Barry Lyndon - BD (og endelig fandt jeg ud af, hvor jeg havde bestilt den fra)
#9754 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#9755 Bruce 14 år siden
Jeg sletter med rund hånd :)
#9756 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Det er derfor man har gmail ;D
Jeg har mail liggende fra 2004 og frem, jeg tror måske jeg har slettet 50 stykker i den tid.
#9757 misuma 14 år siden
#9758 Wangsgaard 14 år siden
Jeg har kun været i London 2 gange med et par års mellemrum, men det er helt klart min favorit by og ville ønske jeg boede der :(
Kan også bruge flere timer i HMV på oxford men må oftes gå ud efter 1 time, da favnen allerede er fuld og har ikke flere penge :(
Skal helt klart forbi London når jeg skal bo i Skotland og har tjekket at HMV er i den by jeg skal bo i :)
Den er ikke dårlig men heller ikke fantastisk, meget middelmådig.
#9759 MMB 14 år siden
Men så er spørgsmålet, om ekspedienter i Blockbuster er dem, man skal lytte til? :P
#9760 Collateral 14 år siden
My thought exactly