Sidstnævnte kunne åbenbart købes i to udgaver -- som DVD inkl. blu-ray i et DVD-cover, eller som blu-ray inkl. DVD i et blu-ray-cover. Jeg købte selvfølgelig førstnævnte, dum som jeg er.
Two thumbs up, herfra! :) Det er klart mit yndlingsalbum med dem, og et meget anderledes et af slagsen end deres tidligere mere rå og punkinspirerede udgivelser. Rick Rubin der har produceret "Music For Men", har givet deres sange en ekstra dimension og albummet bærer i det hele taget markant præg af et eksperimenterende og elektronisk klingende lydtapet, som desuden er fyldt med referencer til musikhistoriens bagkatalog af popklassikere. Dog forlader Gossip ikke fuldstændig deres punk rødder, og på et nummer som "Spare Me From The Mold", er der tale om den gamle rå Gossip lyd.
Du må ha' rigtig god fornøjelse med dette fremragende album. :)
------------------
Modtog i dag et par film og en enkelt bog, som jeg glæder mig rigtig meget til at få læst.
Fra All Your Music :
All Over The Guy The Consequence Rent - Special Edition
Fra Amazon.US :
Now You See It - (Bog af Richard Dyer)
Now You See It, Richard Dyer's groundbreaking study of films by and about lesbians and gay men, has been revised for a second edition, and features an introduction by Juliane Pidduck outlining developments in lesbian and gay cinema since 1990. Now You See It examines familiar titles such as Girls in Uniform, Un Chant D'Amour, and Word Is Out, in their lesbian/gay context as well as bringing to light many other forgotten but remarkable films. Each film is examined in detail in relation to both film type and tradition and the sexual subculture in which it was made.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#9801 Collateral 14 år siden
#9802 Thomsen 14 år siden
One Dark Night
... der mærkeligt nok havde været en tur forbi tolderne på trods af afsendelsesadressen i Tyskland?!
#9803 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden
Paul (BD)
The Sound of Music (DVD+BD)
Sidstnævnte kunne åbenbart købes i to udgaver -- som DVD inkl. blu-ray i et DVD-cover, eller som blu-ray inkl. DVD i et blu-ray-cover. Jeg købte selvfølgelig førstnævnte, dum som jeg er.
#9804 BN 14 år siden
The Big Country (William Wylers western)
Silver Streak (m. Gene Wilder)
Paris, Texas
Cinema Paradiso, forlænget udgave
#9805 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
God stil! :D
#9806 Twister 14 år siden
- Vampyr (MoC version)
#9807 Antlion 14 år siden
Den rigtige version! :)
#9808 NightHawk 14 år siden
Two thumbs up, herfra! :) Det er klart mit yndlingsalbum med dem, og et meget anderledes et af slagsen end deres tidligere mere rå og punkinspirerede udgivelser. Rick Rubin der har produceret "Music For Men", har givet deres sange en ekstra dimension og albummet bærer i det hele taget markant præg af et eksperimenterende og elektronisk klingende lydtapet, som desuden er fyldt med referencer til musikhistoriens bagkatalog af popklassikere. Dog forlader Gossip ikke fuldstændig deres punk rødder, og på et nummer som "Spare Me From The Mold", er der tale om den gamle rå Gossip lyd.
Du må ha' rigtig god fornøjelse med dette fremragende album. :)
------------------
Modtog i dag et par film og en enkelt bog, som jeg glæder mig rigtig meget til at få læst.
Fra All Your Music :
All Over The Guy
The Consequence
Rent - Special Edition
Fra Amazon.US :
Now You See It - (Bog af Richard Dyer)
#9809 Kruse 14 år siden
Veeery nice! :)
#9810 BN 14 år siden
Jeg anmelder 'Paris, Texas' i 'What We Saw'-tråden indenfor den næste times tid.