#9871: Jeg har det meget skidt med film hvis eneste "force" er effekter. Nu skriver jeg force i gåseøjne, for i mine øjne kan effekterne i sig selv ikke gøre noget, medmindre de er bakket op af en god historie, eller i det mindste en meget klar visuel vision.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9873: Jeg kan godt følge dig, for mig skal der dog nødvendigvis være en eller anden redeeming feature. Film som "Machete" og "Expendables" kunne jeg godt nyde for hvad de var, men lige præcis effekter træder mig altså over tæerne hvis de er ligegyldige.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Skyline er nok noget nær den dårligste film jeg har set, der var intet seværdigt ved den film, filmen sku også ha stoppet et par min. før, den sidste scene er så unødvendig, og plat fundet på.
Så vil jeg satme heller se G.I. Joe!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9871 Åkepool 14 år siden
Den er nu heller ikke synderligt god i min bog, jeg er bare meget til effekter, og den har en del, både middelgode og rigtig gode.
#9872 Collateral 14 år siden
#9873 Åkepool 14 år siden
Det generer ikke mig, hvis bare jeg er på det rene med, at det er hvad jeg får ud af filmen.
Så tager jeg den gode historie og det fabelagtige skuespil, i de film jeg ved kan tilbyde det.
#9874 Collateral 14 år siden
#9875 elwood 14 år siden
Så vil jeg satme heller se G.I. Joe!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9876 Bruce 14 år siden
#9877 misuma 14 år siden
#9878 rammy 14 år siden
Er det Haeundae aka Tidal Wave? http://www.imdb.com/title/tt1153040/
#9879 misuma 14 år siden
#9880 rammy 14 år siden
Jeg har ikke set filmen, men er temmelig nysgerrig på den.