Gravatar

#9861 misuma 14 år siden

Skyline på bluray til 99 kr - Jeg håber min trofaste evne til altid at kunne finde noget godt i tilsyneladende elendige film holder.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9862 BN 14 år siden

misuma (9861) skrev:
Skyline på bluray til 99 kr - Jeg håber min trofaste evne til altid at kunne finde noget godt i tilsyneladende elendige film holder.

Havde du ikke mulighed for at se den som lejefilm, før du købte den? Hvis min egen intuition siger mig, at en film muligvis er elendig, tør jeg ikke satse på den. Jeg køber kun film uden at have set dem først, hvis min fornemmelse siger mig, at de KUNNE være gode.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9863 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Jeg synes hverken "Skyline" eller "Battle Los Angeles" var så dårlige som deres ry. Bestemt ikke de bedste film i sin klasse, men jeg følte mig da ganske underholdt i begge tilfælde, dog ikke film jeg gider at købe. :)
Gravatar

#9864 misuma 14 år siden

Leje? o_O

Jeg lever livet på kanten med eventyr i blodet...jeg køber ALTID mine film.

;)
Gravatar

#9865 Collateral 14 år siden

#9864: Det må være årsagen til at du rent faktisk ejer "2012" på BD? :D
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9866 BN 14 år siden

misuma (9864) skrev:
Leje? o_O

Jeg lever livet på kanten med eventyr i blodet...jeg køber ALTID mine film.

;)

Det må da være lidt dyrt engang imellem, men de kan jo også sælges igen. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9867 misuma 14 år siden

Coolateral - Mit autistiske jeg behøvede 2012 i Katastrofe-samlingen, hvilket minder mig om, at BB har den koreanske katastrofefilm Tsunami billigt til salg.
Gravatar

#9868 Collateral 14 år siden

#9867: Fair nok. Jeg kender godt lidt fornemmelsen, ikke lige med den genre, men samler eksempelvis Depps film, og er nok nødt til at have "The Tourist" på et tidspunkt til trods for at filmen er halvringe.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9869 Åkepool 14 år siden

utyske (9863) skrev:
Jeg synes hverken "Skyline" eller "Battle Los Angeles" var så dårlige som deres ry.

Ganske enig.

Collateral (9865) skrev:
#9864: Det må være årsagen til at du rent faktisk ejer "2012" på BD? :D

Hov hov, den skal jeg da også eje på et tidspunkt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#9870 Collateral 14 år siden

Åkepool (9869) skrev:
Hov hov, den skal jeg da også eje på et tidspunkt.

Skal du have lov til. Jeg synes bare det er en forfærdelig film.

Skriv ny kommentar: