Fra DVD Pacific: Becoming Charley Chase - dvd The Harry Langdon Collection: Lost and Found - dvd The Romantic Englishwoman - BD Rio Lobo - BD The Long Riders - BD Anton Checkov's The Duel - BD
Fra Eureka: Make Way for Tomorrow - BD Soul Power - BD For All Mankind - BD Vengeance is Mine - BD Paranoiac! - BD
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Fra et kræmmermarked: Halloween II Halloween 4 Cujo Cop Land Leaving Las Vegas
Gyserne er mest fordi min søster og jeg har været igang med at se en masse i genren, og har ikke ejet så mange hidtil :) Min søster købte den oprindelige Texas Chainsaw Massacre (vil gerne have den på BD), og "The Amityville Horror", hvoraf sidstnævnte sikkert sucks, men ja :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#9901 evermind 14 år siden
22 Bullets (BD)
The Social Network (BD)
#9902 rockysds 14 år siden
Becoming Charley Chase - dvd
The Harry Langdon Collection: Lost and Found - dvd
The Romantic Englishwoman - BD
Rio Lobo - BD
The Long Riders - BD
Anton Checkov's The Duel - BD
Fra Eureka:
Make Way for Tomorrow - BD
Soul Power - BD
For All Mankind - BD
Vengeance is Mine - BD
Paranoiac! - BD
#9903 Bruce 14 år siden
#9904 Broomie 14 år siden
- The Game
- Sleepers
- True Grit (1969)
Alle BD
#9905 Broomie 14 år siden
Glemte link: http://newz.dk/priskrig-kan-vaere-paa-vej-paa-forb...
#9906 Collateral 14 år siden
Halloween II
Halloween 4
Cujo
Cop Land
Leaving Las Vegas
Gyserne er mest fordi min søster og jeg har været igang med at se en masse i genren, og har ikke ejet så mange hidtil :) Min søster købte den oprindelige Texas Chainsaw Massacre (vil gerne have den på BD), og "The Amityville Horror", hvoraf sidstnævnte sikkert sucks, men ja :/
#9907 zombieman 14 år siden
#9908 Collateral 14 år siden
#9909 IK 14 år siden
Speed
Stalag 17
#9910 wimmie 14 år siden
Black Swan - BD
Paul - BD
The Town - BD
Never let me go - BD
Magnum Force - BD
Fra Filmz
2 billetter til Bad Teacher - tak Filmz :)