Gravatar

#9891 IK 14 år siden

Fona

Django
Cinema Paradiso
El orfanato

Amazon.co.uk

The Man from Nowhere
Gravatar

#9892 Bobby Singer 14 år siden

HonoDelLoce (9884) skrev:
Fra Amazon

Black Swan
True Grit
Unstoppable

alle på BD :)

Jeg forventer mig faktisk en del af alle tre! :)

3 ud af 3 vil ikke skuffe, hvis man da tager Unstoppable for det den er: nemlig en uhyre simpel historie fortalt yderst stramt og uden unødvendigt stads. En god action film med en simpel præmis, den udnytter ganske godt.
Idjit
Gravatar

#9893 Twister 14 år siden

Fra BlockBuster

- Kvinden der drømte om en mand
(Per fly)
Glæder mig faktisk rigtig meget til at få set lige netop denne film. Har kun set bider af Per Fly's andre værker, men fandt denne film ret interessant ved dens premiere. Af en eller anden grund fik jeg dog aldrig taget mig sammen til at tage ind og se den. Men nu skal det altså være.

- Delicatessen (Jean-Pierre Jeunet)
Fandt Amelie ganske god (uden filmen dog fik mig helt op at ringe) og Micmacs var egentlig kun en middelmådig oplevelse da jeg i sin tid så den. Alligevel synes jeg Delicatessen ser ret interessant ud og ser frem til at at se Jeunets lidt gakkede univers igen.

- Thelma and Lousie (Ridley Scott)
En klassiker som det er ved at være et stykke tid siden jeg sidst så. Så tænke den også ville pynte lidt i samlingen :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#9894 BN 14 år siden

IK (9891) skrev:
Cinema Paradiso

Biografversionen eller den forlængede version? ... Nu må vi, hvem af os der får set/genset den først. (Har selv købt den forlængede version for ganske nylig.) ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9895 IK 14 år siden

Den forlængede version. Har ikke set Biografversionen, og tror faktisk ikke det er muligt at skaffe den med danske tekster. Måske tager jeg fejl. ;)
Gravatar

#9896 BN 14 år siden

IK (9895) skrev:

Den forlængede version. Har ikke set Biografversionen, og tror faktisk ikke det er muligt at skaffe den med danske tekster. Måske tager jeg fejl. ;)

Nu hvor du har den forlængede version, behøver du ikke biografversionen. Den forlængede version er faktisk lig med den udgave der FØRST blev udsendt til de italienske biografer, d.v.s. det er faktisk 'director's cut'. Men på grund af dårligt billetsalg i Italien, blev den version, som blev udsendt til resten af verden, beskåret med en halv time - altså fordi man frygtede, at længden var et problem.
Gravatar

#9897 Bobby Singer 14 år siden

Fra BB:

Mission: Impossible Collection - BD

Købte den af den simple grund, at Brad Bird instruerer 4'eren og Bird er intet mindre end genial, så jeg ville lige se de andre inden den. 1'eren har jeg set for par år siden og husker den som værende ganske underholdende, selvom plottet ikke kan tåle alt for mange gennemsyn, hvis jeg husker rigtigt. 2'eren har jeg set noget af engang, men mindes at det var ganske forfærdeligt og 3'eren har jeg aldrig rigtig set, men Bruce er jo kæmpe "fan" af den, så den vil jeg se frem til. ;)
Idjit
Gravatar

#9898 BN 14 år siden

SAMCRO (9897) skrev:
1'eren har jeg set for par år siden og husker den som værende ganske underholdende, selvom plottet ikke kan tåle alt for mange gennemsyn, hvis jeg husker rigtigt.

Etteren er en tresser-agtig agentfilm á la James Bond, hvor dybe analyser af plot og logik alle dage har været det ene tidsspild. ;-)

I mine øjne har agentfilm næsten altid været en slags moderne eventyr, så jeg forventer ikke den store realisme i dem.
Gravatar

#9899 Sweetiebellefan 14 år siden

Boghandleren:

Pokemon Black
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#9900 HonoDelLoce 14 år siden

Fra en tatovør i Aalborg - et styks løve på klippe, der fylder halvdelen af brystkassen.. Av av ved armhulen og krave-benet - og til dels også ved brystbenet og brystvorten! :) - men woup woup for resultatet! Ultra tilfreds? Ja, det tror jeg nok! :)

EDIT: Nåh ja, og fjerde sæson af Dexter på DVD fra Stereo Studio og så lige Dead Space til PS3 fra EB Games brugt-afdeling :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: