Er netop hjemkommet fra sommerhus-ferie og medbringer fra Quickly, et marked i Jægerspris og ikke mindst Fona:
The Brothers Bloom. Kentucky fried movie. Thunderbirds. Mine aftener i paradis - forlænget udgave. Robin Hood (2010) - BD. Mystic pizza. Brandmand Sam - I en god sags tjeneste (til drengene). Bumle - Højt på strå (til drengene).
Og sidst men ikke mindst:
4 billetter til Rammstein i Forum d. 21. feb. :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#9938: Kan godt vende tilbage når jeg får set det sidste engang. Så kun lige et af de to kommentarspor igår, og det var super underholdende! Instruktøren og skuespiller Gunnar Hansen var især hyggeligt selskab. Så også lige filmen med kæresten i dag, den sagde hende desværre ikke så meget. Har nu lånt filmen ud til en kammerat som har snakket meget om Tobe Hoopers "Poltergeist", så er spændt på om han kan lide den.
Det lyder godt. :)
Og er helt enig ang. kommentarsporet med Hooper & Hansen. Det er et rigtig fedt et af slagsen. :)
# 9940 -
Tillykke med fødselsdagen og en rigtig god stak gaver. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#9940 Congrats og det er bestemt ikke nogle dårlige gaver. Du har i hvert fald et par gode oplevelser i vente. :)
Tak skal i have. Jeg er bestemt glad for gaverne. Nu skal jeg bare lige have købt en ny BD-afspiller efter min PS3 døde sidste uge. Og Kruse: Jep, det var igår :) Havde bare ikke lige tid til at skrive herinde før idag :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#9941 Bobby Singer 14 år siden
#9942 Åkepool 14 år siden
The Brothers Bloom.
Kentucky fried movie.
Thunderbirds.
Mine aftener i paradis - forlænget udgave.
Robin Hood (2010) - BD.
Mystic pizza.
Brandmand Sam - I en god sags tjeneste (til drengene).
Bumle - Højt på strå (til drengene).
Og sidst men ikke mindst:
4 billetter til Rammstein i Forum d. 21. feb. :)
#9943 Åkepool 14 år siden
#9944 Kruse 14 år siden
#9945 NightHawk 14 år siden
Det lyder godt. :)
Og er helt enig ang. kommentarsporet med Hooper & Hansen. Det er et rigtig fedt et af slagsen. :)
# 9940 -
Tillykke med fødselsdagen og en rigtig god stak gaver. :)
#9946 Twister 14 år siden
Tak skal i have. Jeg er bestemt glad for gaverne. Nu skal jeg bare lige have købt en ny BD-afspiller efter min PS3 døde sidste uge. Og Kruse: Jep, det var igår :) Havde bare ikke lige tid til at skrive herinde før idag :)
#9947 Bruce 14 år siden
#9948 evermind 14 år siden
The Hillside Strangler
INXS: Live Baby Live
Ted Bundy
Young Frankenstein
Thank you, P.E.R.! :)
#9940 Tillykke med fødselsdagen! :)
#9949 wimmie 14 år siden
Ah, nice - der er intet der siger "Cheer up" som nogle gode gysere og seriemorder-film :D
#9950 BN 14 år siden
Sideways
(500) Days of Summer