Jeg sparer nok lidt på filmbudgettet det næste stykke tid, men så kan jeg jo lege lidt med det Minolta DiMage Z2 digitalkamera, jeg har modtaget i dag fra pixmania (ja ja, man skal vel have lov til at blære sig, ik'?). Franske pixmania kan i øvrigt varmt anbefales, hvis man skal handle elektronik - jeg bestilte tirsdag ved midnats tid og modtog varen i dag (torsdag) ved middagstid! DHL, you go girl!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
- Alien Quadrology - Predator SE - The Limey - Sexy Beast - Pirates of the Caribbean - Ed Wood - The War Zone - Robin Hood SE - Ghost Dog - Millers Crossing - Basic Instinct 2disk - The 25th Hour - The Conversation - The French Connection - The Lion King - Wild at Heart - Papillon - Dogma - The World is Not Enough - Last Tango in Paris - Narc
Ikke liiige ankommet endnu, men regner med at få dem inden for de næste par dage :)
The Butterfly Effect (2 Disc) A Bugs Life (2 disc) We Were Soldiers Almost Famous - Bootleg Edtion (2 Disc m. Theatrical og Directors Cut Extended Version) The Texas Chainsaw Massacre (2 Disc DTS til 73 kr hos CDWOW :))
#11 filmz-yoshimura 21 år siden
#12 Patriarch 21 år siden
- Alien Quadrology
- Predator SE
- The Limey
- Sexy Beast
- Pirates of the Caribbean
- Ed Wood
- The War Zone
- Robin Hood SE
- Ghost Dog
- Millers Crossing
- Basic Instinct 2disk
- The 25th Hour
- The Conversation
- The French Connection
- The Lion King
- Wild at Heart
- Papillon
- Dogma
- The World is Not Enough
- Last Tango in Paris
- Narc
#13 DarkLight 21 år siden
#14 filmz-thomas _h 21 år siden
The Butterfly Effect (2 Disc)
A Bugs Life (2 disc)
We Were Soldiers
Almost Famous - Bootleg Edtion (2 Disc m. Theatrical og Directors Cut Extended Version)
The Texas Chainsaw Massacre (2 Disc DTS til 73 kr hos CDWOW :))
#2 > Hvor købte du din Finding Nemo?
#15 Yoda 21 år siden
#16 filmz-thomas _h 21 år siden
#17 dyg 21 år siden
#18 filmz-che 21 år siden
:)
#19 SpielbergFreak 21 år siden
Er Predator SE stadig i et digipack cover?
#20 Patriarch 21 år siden