#1 - Brotherhood of the Wolf? - er det sådan du gider skrive lidt om den? Hvad handler den om og er den god (ja ja - bevares - ved godt du jo har købt den...) :-)
Her er hvad jeg har modtaget inden for det sidste stykke tid:
Die Bad (Korean version) No Blood, No Tears (Korean version) Koroshiya Ichi (3 Disc - UK) Master Of The Flying Guillotine (US-version) True Romance (2 Disc - UK) The Hitcher (2 Disc - UK) Big Swindle (Korean version) Double Dead (US) Koma (HK-version) A Better Tomorrow Trilogy (Korean version) Texhnolyze #1: Inhuman & beautiful (With collectors box) Texhnolyze #2: Spectacle Attack the gasstation (Korean version)
Og det var så det jeg har modtaget siden tråden her sidst blev taget op. Kan godt være der er smuttet et par enkelte titler. Hukommelsen er ikke hvad den har været. ^^
#1 El vez 21 år siden
Idag modtog jeg:
- Jin Roh: The Wolf Brigade
- Brotherhood Of The Wolf 3-disc
Begge fra Axel.
#2 Yoda 21 år siden
- Find Nemo - 2-disc Special Edition 120,-
- Hulk - Limited Edition Box 130,-
Alle brugte fra Moby Disc
#3 Morbid 21 år siden
#4 Slettet Bruger [1449701574] 21 år siden
#5 El vez 21 år siden
#6 Yoda 21 år siden
En flot boks, en rimelig god film og lidt ekstra pjat til lidt over hundrede kroner. Det er sku ok. C",)
#7 McPeter 21 år siden
#8 filmz-uzumaki san 21 år siden
Her er hvad jeg har modtaget inden for det sidste stykke tid:
Die Bad (Korean version)
No Blood, No Tears (Korean version)
Koroshiya Ichi (3 Disc - UK)
Master Of The Flying Guillotine (US-version)
True Romance (2 Disc - UK)
The Hitcher (2 Disc - UK)
Big Swindle (Korean version)
Double Dead (US)
Koma (HK-version)
A Better Tomorrow Trilogy (Korean version)
Texhnolyze #1: Inhuman & beautiful (With collectors box)
Texhnolyze #2: Spectacle
Attack the gasstation (Korean version)
Og det var så det jeg har modtaget siden tråden her sidst blev taget op. Kan godt være der er smuttet et par enkelte titler. Hukommelsen er ikke hvad den har været. ^^
"Kono yo wa jinsei jigusoo pazuru..^^.."
#9 Yoda 21 år siden
#10 filmz-uzumaki san 21 år siden
Det værste er, at jeg har haft perioder hvor jeg har modtaget endnu flere. Det er sådan lidt forskelligt.
Men der er så mange genrer jeg har passion for, så der bliver fyret lidt penge af... Haha... ^^
"Kono yo wa jinsei jigusoo pazuru..^^.."