Har selv den udgave du henviser til, og jeg synes bestemt ikke udgivelsen er prangende. Det lyder så fint med "Collector's Edition", men der er jo egentlig ikke noget unikt ved den. Og så er coveret tudegrimt.
Ja, 2-disc udgaven er fremragende, men der er skåret i den!
Der er nogle der vil være ligeglade med det, men en film som Pulp Fiction kan jeg slet ikke tolerere at der er klippet noget ud pga censur, og det har de gjort i R2 udgaven fra UK (den de sælger på cd-wow).
R1 har det flotte pap-cover, DTS og er ubeskåret. Hvis man absolut skal have en R2 ville jeg gå efter den danske.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Buffy The Vampire Slayer, season six & seven R2 til kr. 185 stykket til sammenligning skal danske Dvdoo ha' kr. 1.099 stykket - så til den pris ku' jeg ikke lade vær'. _______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ace Ventura - Når Naturen Kalder (R2) 99 kr. Ace Ventura (R2) 99 kr. Bleeder / Pusher (2-Disc) (R2) 99 kr. Requiem For A Dream (R2) 99 kr. Blues Brothers (R2) 64,5 kr. Meet The Parents (R2) 64,5 kr.
dvdsoon/cdwow:
Total Recall (Tin Box) Doc Hollywood Jack Black Pack
#11 ks 21 år siden
#12 Corgan 21 år siden
Ifølge DVDcompare.net er den bedste udgave enten den franske 3-disc (p.g.a. lidt flere ekstras) eller R1-udgaven.
R1 finder du her eller her.
#13 ks 21 år siden
#14 Corgan 21 år siden
Tjaa... det kommer an på om man går efter en uncut udgave i digipack cover (R1) eller om man går efter en censoreret udgave i en amaray (R2).
#15 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg ved hvad jeg ville vælge.. ;)
#16 filmz-propagandapanda 21 år siden
Har selv den udgave du henviser til, og jeg synes bestemt ikke udgivelsen er prangende. Det lyder så fint med "Collector's Edition", men der er jo egentlig ikke noget unikt ved den. Og så er coveret tudegrimt.
#17 El vez 21 år siden
Der er nogle der vil være ligeglade med det, men en film som Pulp Fiction kan jeg slet ikke tolerere at der er klippet noget ud pga censur, og det har de gjort i R2 udgaven fra UK (den de sælger på cd-wow).
R1 har det flotte pap-cover, DTS og er ubeskåret.
Hvis man absolut skal have en R2 ville jeg gå efter den danske.
#18 wiseguy 21 år siden
Buffy The Vampire Slayer, season six & seven R2
til kr. 185 stykket til sammenligning skal danske Dvdoo ha' kr. 1.099 stykket - så til den pris ku' jeg ikke lade vær'.
_______
#19 chronaden 21 år siden
Ace Ventura - Når Naturen Kalder (R2) 99 kr.
Ace Ventura (R2) 99 kr.
Bleeder / Pusher (2-Disc) (R2) 99 kr.
Requiem For A Dream (R2) 99 kr.
Blues Brothers (R2) 64,5 kr.
Meet The Parents (R2) 64,5 kr.
dvdsoon/cdwow:
Total Recall (Tin Box)
Doc Hollywood
Jack Black Pack
#20 Yoda 21 år siden