Begge købt på tilbud til lige under 100kr (!) per styk hos cd-wow. Pakkerne var (igen) sendt fra Sverige, så problemerne er vist overståede for denne gang.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg har vist været rimeligt heldigt. Den pakke, jeg fik i sidste uge, kom fra Douglas. De tre pakker, jeg har fået i denne uge, er alle kommet fra Sverige. Så jeg slap fuldstændigt forbi hele toldballaden. Man når jo helt at få sved på hænderne. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
What the f... ??? Jeg har stadig ikke fået min Star Wars-box fra Choices Direct. Mage til sløve padder. Man skulle tro at den blev afsendt fra a galaxy far, far away!!!! ______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Dagen er jo heller ej omme endnu! Posten kan da nå at komme endnu. Jeg havde osse mistet alt håb igår, men kl 15.30 ringede det på døren, og så var den dag reddet.
#91 ks 21 år siden
#92 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Marcel Carnés 'Port of Shadows' (Criterion)
Yasujiro Ozus 'Early Summer' (Criterion)
Begge købt på tilbud til lige under 100kr (!) per styk hos cd-wow. Pakkerne var (igen) sendt fra Sverige, så problemerne er vist overståede for denne gang.
#93 chronaden 21 år siden
#94 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#95 wiseguy 21 år siden
______
#96 filmz-Bruce 21 år siden
Apt Pupil
Panic Room - Superbit
Nikita - Special Edition
Ghost Story
#97 maniac 21 år siden
Men som plaster på såret ankom THX-1138 fra cd wow, sendt fra sverige
#98 filmz-propagandapanda 21 år siden
Dagen er jo heller ej omme endnu! Posten kan da nå at komme endnu. Jeg havde osse mistet alt håb igår, men kl 15.30 ringede det på døren, og så var den dag reddet.
#99 El vez 21 år siden
#100 filmz-Bruce 21 år siden
HEY jeg blev nummer 100 ;)