#32: Hvis du er stor nok skal du være velkommen til at købe min XL, hvis jeg ikke kan få den byttet til en M. Jeg tror desværre ikke, de har det store udvalg i størrelser.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
# 24 Saa faar du da travlt med at se filmz de naeste par dage.
# 25 ... Ja Peter den er nu ganske nydelig at se paa, saa du vente et par dage endnu.
# 30 Hip Hip Huraaaaa !
# 35 Du kunne jo smide den i Toerretumbleren ;)
# 36 Ja, den udgave er for fed, maaske skulle man snuppe en kopi med hjem.
Og jo da jeg fik da ogsaa lidt filmz i dag bl.a. Et par gamle katastrofefilm af Irvin Allen: "SOS Posidon Kalder" og "Det Taarnhoeje Helvede", Baz Luhrmann: "Romeo + Juliet SE" og "Moulin Rouge SE".
Kan naesten ikke vente til mandag hvor min "Sort Cuts" og "Star Wars Box" skal hentes >:-)
#32 - så vidt jeg kunne se i deres reklame for KB2 tshirten, så stod der ikke noget om at de kun ville sælge dem sammen? De opgav endda prisen på tshirten til at være 50kr...
#39 Yup, men jeg smuttede straks ind i Blockbuster efter a have set reklamenen på banegården, og ekspidienten sagde at det ikke er muligt at købe den seperat. Måske skulle jeg overtale en til at købe dvd'en og så lade mig få t-shirten for en 50'er. :)
#34 Uhm, troede ellers lige jeg vidste noget for et kort øjeblik :)
#31 nakalay 21 år siden
#32 filmz-ataris 21 år siden
Tillykke med dagen. Ville gerne selv ha' haft den Kill Bill 2 t-shirt fra Blockbuster men de ville ikke sælge den i løssalg :/
#33 Yoda 21 år siden
Tillykke :-)
#34 SpielbergFreak 21 år siden
Alle tre film er udgivet i Superbit, men ikke i en box, kun seperat...
#35 filmz-yoshimura 21 år siden
#36 JannikAnd 21 år siden
#37 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 25 ... Ja Peter den er nu ganske nydelig at se paa, saa du vente et par dage endnu.
# 30 Hip Hip Huraaaaa !
# 35 Du kunne jo smide den i Toerretumbleren ;)
# 36 Ja, den udgave er for fed, maaske skulle man snuppe en kopi med hjem.
Og jo da jeg fik da ogsaa lidt filmz i dag bl.a. Et par gamle katastrofefilm af Irvin Allen: "SOS Posidon Kalder" og "Det Taarnhoeje Helvede", Baz Luhrmann: "Romeo + Juliet SE" og "Moulin Rouge SE".
Kan naesten ikke vente til mandag hvor min "Sort Cuts" og "Star Wars Box" skal hentes >:-)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 lagoni 21 år siden
Tillykke til yoshimura :)
#39 McPeter 21 år siden
#40 filmz-ataris 21 år siden
#34 Uhm, troede ellers lige jeg vidste noget for et kort øjeblik :)