Min ven kom lige forbi med min Riget, som han havde købt til mig i Kvickly for 25 kroner!!! Lækkert.
(Og så fik jeg lige købt en røvfuld cd'er i FONA 2000 på deres Metal-udsalg, så nu skal jeg hjem og høre Derek Sherinian, Pain of Salvation, Fates Warning, Rush, Passenger, Chris DeGarmo, Emperor, Cradle of Filth og Katatonia).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#86 - opdagede lige at det var idag tilbudet sluttede, så nåede ikke at bestille den til 399,- istedet for 499,- så nu går der vidst lidt extra tid før jeg får råd... Hvis der er nogen der ser Tarantino boksen med DK-subs til en overkommelig pris må I endeligt sige til!!! :-)
#90 / #95 - Jeg har kun lige set lidt af Kill Bill, og der er DK subs, både på ekstramateriale og selve filmen. Dog ingen EN subs desværre. Jeg skal til at se noget fra de andre film lidt senere.
Har absolut intet digital kamera, det eneste jeg kan gøre godt med er det røvelendige der sidder i min telefon, men det er ikke meget værd.
#91 filmz-yoshimura 21 år siden
(Og så fik jeg lige købt en røvfuld cd'er i FONA 2000 på deres Metal-udsalg, så nu skal jeg hjem og høre Derek Sherinian, Pain of Salvation, Fates Warning, Rush, Passenger, Chris DeGarmo, Emperor, Cradle of Filth og Katatonia).
#92 nakalay 21 år siden
#93 21 år siden
#94 HeavyClaus 21 år siden
Filmen er stadig lige dejlig :)
Desværre har de bare valgt IKKE at vedlægge genoptrykket af tegneserien i DK udgaven... Ret provokerende!
#95 McPeter 21 år siden
#96 filmz-bullseye 21 år siden
pictures please:)
#97 nakalay 21 år siden
1
2
3
4
#98 filmz-Kadann 21 år siden
#99 filmz-712 21 år siden
Har absolut intet digital kamera, det eneste jeg kan gøre godt med er det røvelendige der sidder i min telefon, men det er ikke meget værd.
#100 Corgan 21 år siden
Aight. Det var en skam med billederne.
Kan du ikke beskriv boksen så? Er den i tyk pap, tynd pap, plastik? Og hvad med indholdet? Er de i enkelte amarays eller i digipack?
Ved du må der er klippet i Pulp Fiction på din udgave?