Hvis du mener det der sikkerhedstape som er på R1 film, kan jeg følge dig 100%. Det er satme belastende og jeg har været tæt på at ødelægge en del covers pga. det lort.
#55 - lige præcis. Generelt kan man tage en hobbykniv og skære det op langs kassettens åbning, men det er ikke altid at alt tapen gider at følge med, og sommetider ødelægger den plasticcoveret alligevel - i starten var jeg dum nok til at prøve at pille det af med neglen, og det vil med 80% sikkerhed ødelægge plastikken. Nothing big, men det er små, unødvendige skønhedsfejl der irriterer i længden...
Og så stiger jeg lige ned fra kassen igen og tager min prædiken med mig...
#8 Har Guns of Navarone i Superbit, men må desværre tilstå, at hverken lyd eller billede er særlig godt. Især ikke sammenlignet med udgivelser som Battle of Britain, Ørneborgen og Broen ved Arnhem.
#58 Der er flere ekstras på din R2'er, så helt ærligt, så tror jeg ikke du skal købe Superbit'en. Jeg har et 104" lærred og kvaliteten er langtfra de andre ww2 restaurerede klassikere, ikke noget særligt. Måske er printet ikke bedre, men jeg tror ikke, man har givet filmen, den nødvendige fokus.
#51 wiseguy 21 år siden
____
#52 El vez 21 år siden
#53 filmz-Kadann 21 år siden
La femme Nikita R1
#54 21 år siden
What's Eating Gilbert Grape
Grease
Jeg hader det tape de sætter på kassetterne - så' det sagt!!!
#55 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis du mener det der sikkerhedstape som er på R1 film, kan jeg følge dig 100%. Det er satme belastende og jeg har været tæt på at ødelægge en del covers pga. det lort.
#56 21 år siden
Og så stiger jeg lige ned fra kassen igen og tager min prædiken med mig...
#57 filmz-Bruce 21 år siden
Der er da også et review som siger dette.
#58 filmz-Kadann 21 år siden
Det kunne være ret spændende at sætte den op mod den R2 jeg lige har købt, for at se om forskellen er så stor at det kan betale sig at købe Superbit.
#59 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#60 filmz-Bruce 21 år siden
#59 Velbekomme :)